تاپ خبر۲۴:آیین تکریم مدیران بازنشسته بانک کشاورزی روز سه شنبه ۱۹ خرداد سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، جمعی از اعضای هیئت مدیره ،مدیران، رؤسای ادارات و ۹ نفر از مدیران بازنشسته در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط […]

تاپ خبر۲۴:آیین تکریم مدیران بازنشسته بانک کشاورزی روز سه شنبه ۱۹ خرداد سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ، جمعی از اعضای هیئت مدیره ،مدیران، رؤسای ادارات و ۹ نفر از مدیران بازنشسته در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهید زاده در این مراسم با بیان این مطلب که هرفصل از زندگی بشر، فرصت ویژه ای برای رشد و کمال است گفت: نیروی انسانی بانک کشاورزی، نیرویی خاص، فرهیخته و توانمند است که این ویژگی ها را درطول خدمت کسب و دردرون خود نهادینه کرده است و این شاخصه به برند بانک کشاورزی بدل شده است.

وی افزود: این صفات موجب شده است تا کارکنان بانک کشاورزی پس از بازنشستگی نیز انسان هایی مؤثر و کارآمد باشند.

دکتر شهیدزاده کار و کسب تجربه در بانک کشاورزی را متمایز از سایر مؤسسات دانست و اظهار داشت: بازنشستگی برای کارکنان توانمند بانک کشاورزی به معنای خروج از چرخه فعالیت نیست بلکه تداوم فعالیت و تقویت تجارب و آموخته هاست.

شهیدزاده تصریح کرد: نتیجه همدلی ، فعالیت و آموزش در یک سازمان یادگیرنده، توانمندی نیروهای بازنشسته آن سازمان است.

وی افزود: انرژی مثبتی که در سازمان به همدلی همکاران بانک کشاورزی می انجامد ، پس از بازنشستگی نیز حفظ می شود زیرا دردوران بازنشستگی محدودیت ها کاهش می یابند ، خلاقیت ها شکوفا می شوند و فضای مناسبی برای اثرگذاری بیشتر فراهم می شود.

دکتر شهید زاده در بخش دیگری از سخنان خود راه اندازی بورس کالای کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در آینده نزدیک را فرصتی مناسب برای استفاده مجدد از توانمندی و تجربیات ذی قیمت نیروهای بازنشسته بانک دانست .

مدیر عامل بانک کشاورزی در پایان از تلاش های دلسوزانه وخدمت رسانی ارزشمند این مدیران با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی کرد.