تاپ خبر24: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مدیران ارشد ایثارگر بانک ملی ایران تجلیل کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشستی که با حضور مدیران شبکه اقتصادی و بانکی کشور برگزار شد ؛ به نقش مهم و موثر نظام بانکی در عملیات اقتصادی کشور اشاره کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه حوزه جهاد و ایثارگری تمام نشده و اتفاقات یکی دو روز گذشته در فلسطین نشان می دهد هر کجا بحث تقابل با ظلم و استکبار در میان باشد، ایران اسلامی مورد خطاب قرار می گیرد، گفت: همان طور که روزی نیاز به دفاع از خاک و کیان مردم در مرزها داشتیم، امروز نیز این نیاز برای دفاع از مرزهای اقتصادی کشور وجود دارد که نظام بانکی در عملیات اقتصادی کشور نقش موثری ایفا می کند .

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی همراهی با آرمان های امام راحل (ره) را موجب افتخار دانست و افزود:  ایثارگران باید با تفکر و خلاقیت جدید در میدان جهاد اقتصادی کشور حضور داشته باشند تا گره ای از مشکلات اقتصادی مردم باز کنند. امروز در عرصه های نظامی و امنیتی پیروزی هایی را شاهدیم که اگر این پیروزی ها به عرصه اقتصادی پیوست نباشند، باز هم دچار خدشه شده و فضایی برای بهانه جویی قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگری یک ارزش است و باید حمایت از آن نیز با حفظ کرامت خانواده ایثارگری باشد، عنوان کرد: اکنون بیش از ۳۰ درصد مدیران شبکه بانکی از جامعه ایثارگران هستند که می توانند برای مدیران دیگر نقش پیشرو داشته باشند.