تاپ خبر۲۴: تعدادی از نمایندگان رسانه های خارجی از بندر شهید رجایی در بندرعباس بازدید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، نمایندگان رسانه های مختلف مقیم و غیر مقیم رسانه های خارجی با هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و گمرک جمهوری اسلامی از مجموعه گمرک بندر شهید […]

تاپ خبر۲۴: تعدادی از نمایندگان رسانه های خارجی از بندر شهید رجایی در بندرعباس بازدید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، نمایندگان رسانه های مختلف مقیم و غیر مقیم رسانه های خارجی با هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و گمرک جمهوری اسلامی از مجموعه گمرک بندر شهید رجایی بازدید و از نحوه تخلیه بار، انبارداری و بارگیری کالا در این بندر گزارش تهیه کردند.
نمایندگان رسانه های خارجی وابسته به رسانه هایی از کشورهای عراق، سوئیس، فرانسه، امریکا و جمهوری خلق چین در این برنامه خبری با ظرفیت های صادراتی و تاثیر رفع تحریم ها بر افزایش میزان صادرات کالا از این بندر آشنا شدند.
بازدید نمایندگان رسانه های خارجی از بورس تهران
بورس تهران میزبان برخی از نمایندگان خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی بین المللی بود.
نمایندگان رسانه های خارجی سپس از بخش های مختلف بورس تهران بازدید کردند.
این بازدید در چارچوب برنامه بازدیدهای خبری نمایندگان رسانه های خارجی با هدف آشنایی خبرنگاران مذکور با ظرفیت های علمی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی کشور انجام می شود و تا پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
این بازدید به همت اداره کل رسانه های خارجی و شورای اطلاع رسانی دولت و به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی و هماهنگی سازمان بورس تهران و گمرک جهموری اسلامی ایران برگزار شده است.