تاپ خبر۲۴: یادداشت تفاهم تشکیل کارگروه مشترک سرمایه گذاری میان سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و آژانس تشویق سرمایه گذاری بلغارستان به امضا رسید. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، این یادداشت تفاهم که در راستای اجرای مفاد موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین […]

تاپ خبر۲۴: یادداشت تفاهم تشکیل کارگروه مشترک سرمایه گذاری میان سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و آژانس تشویق سرمایه گذاری بلغارستان به امضا رسید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از شادا ، این یادداشت تفاهم که در راستای اجرای مفاد موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دو کشور به امضا رسیده است، همکاری در حوزه تبادل تجربیات و اطلاعات مربوط به فرصت های سرمایه گذاری فیمابین دو کشور، برگزاری همایش ها، نشست های مشترک و نیز ارتقاء سطح سرمایه گذاری ایران و بلغارستان بهبود خواهد بخشید.
گفتنی است این یادداشت تفاهم توسط محمد خزاعی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و “لوبن پترو”، معاون وزیر اقتصاد بلغارستان در محل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران به امضاء رسید.