تاپ خبر۲۴: تفاهم‌نامه همکاری بانک‌های تجارت و آینده، درمراسمی با حضور آقایان محمدابراهیم مقدم نودهی و جلال رسول‌اف، مدیران عامل این دو بانک به امضا رسید. این تفاهم‌نامه با موضوعاتی همچون دعوت به مشارکت در تامین مالی پروژه‌ها، ارائه هرگونه تسهیلات و تعهدات (ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی) به صورت سندیکایی و سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی […]

تاپ خبر۲۴: تفاهم‌نامه همکاری بانک‌های تجارت و آینده، درمراسمی با حضور آقایان محمدابراهیم مقدم نودهی و جلال رسول‌اف، مدیران عامل این دو بانک به امضا رسید.
این تفاهم‌نامه با موضوعاتی همچون دعوت به مشارکت در تامین مالی پروژه‌ها، ارائه هرگونه تسهیلات و تعهدات (ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی) به صورت سندیکایی و سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی مشترک در طرح‌ها و پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت به امضاء مدیران عامل دو بانک رسید.
محمد ابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت: با توجه به رفع محدودیت‌های بین المللی می‌توانیم با سود بردن از امکانات یکدیگر خدمات مناسبی به مشتریان هر دو بانک ارائه دهیم و بانک تجارت با تمام امکانات آماده گسترش این همکاری ها در دیگر حوزه های خدمات دو بانک است.
مقدم افزود : امیدوارم امضای این تفاهم نامه گام دیگری در مسیر هماهنگی و هم افزایی بین بانکها برای ارائه خدمات بهتر با هزینه کمتر به مشتریان باشد . اینگونه همکاری ها علاوه فراهم آوردن بستر لازم برای ارائه محصولات بانکی فراگیر به هموطنان، به کاهش هزینه های مشترک و تسهیل دسترسی مردم به خدمات بانکی نیز منجر می گردد و افزایش رضایت تمام ذینفعان بانکها را به همراه خواهد داشت.
در این مراسم رسول اف مدیرعامل بانک آینده نیز با اشاره به سوابق همکاری های مشترک دو بانک خاطرنشان ساخت: امضا این تفاهم نامه گام نخست برای توسعه همکاری های بین دو بانک است و عزم جدی وجود دارد تا این تفاهم نامه باعث ایجاد بسترهای لازم برای همکاری بیشتر و در نهایت رضایت بیش از پیش مردم از خدمات شبکه بانکی کشور شود.
مدیر عامل بانک آینده افزود: در نظر داریم تا با تشکیل کارگروه‏های مشترک و بهره گیری از تجربه و دانش و نوآوری مدیران و کارشناسان دو بانک زمینه را برای همکاری های خلاقانه و سودآور بین دو بانک فراهم کنیم. ما معتقدیم در دوران پسا تحریم بازار از آن کسانی است که قواعد رقابت را بلد باشند زیرا با رقبای بزرگی روبرو خواهیم شد.