تاپ خبر۲۴: فرمانده پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ از عملکرد و کارنامه موفق بانک شهر در ساختن اقتصاد شهری و پایدار سازی شهر تهران خبر داد. به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ ، سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، ظهر امروز در حاشیه برگزاری اولین همایش اقتصاد شهری که با حمایت بانک […]

تاپ خبر۲۴: فرمانده پلیس راهنمایی ورانندگی تهران بزرگ از عملکرد و کارنامه موفق بانک شهر در ساختن اقتصاد شهری و پایدار سازی شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴ ، سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، ظهر امروز در حاشیه برگزاری اولین همایش اقتصاد شهری که با حمایت بانک شهر برگزار شد ، ضمن خوب دانستن عملکرد و کارنامه بانک شهر در بحث پایدار سازی شهر تهران ، اتکاء و ساختن اقتصاد شهری سالم و در مجموع بارور کردن تهران به عنوان شهر مولد نه مصرف کننده ، آن را طراز و ایده ال ندانست و اعلام کرد می توان با حضور و تلاش بیشتر این بانک در این حوزه شاهد رشد و توسعه اقتصاد شهری باشیم.
وی درادامه افزود : بانک ها به عنوان قلب تپنده اقتصاد و بانک شهر به عنوان بانکی که در حوزه اقتصاد شهری متمرکز شده است می توان آن را به عنوان بانکی که سهام اصلی اش مر بوط به شهرداران این کشوردانست که تمرکز اصلی خودش را بر بحث پایدار سازی شهر تهران قرارداده است.
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تصریح کرد: یک نکته خیلی مهم در بحث اقتصاد شهری که مورد تاکید جدی مقام معظم رهبری هم می باشد در قالب این همایش به آن پرداخته شد ه و آن تاکید بر اقتصاد مقاومتی می باشد که امروز نیاز اساسی کشور هم محسوب می شود .
حسینی در ادامه افزود: کلان شهری مثل تهران اگر خودش رو به یک شهر مولد ، شهری با زیر ساخت های قوی و یک شهر هوشمند با همه امکانات شناخته شده و استاندارد تبدیل نکند قطعا با معضلاتی جدی مواجه می شود و از لحاظ معضلات فرهنگی ،اقتصادی ، اجتماعی و در واقع تامین نیاز های برای مردم، در معرض انواع تعهدیدات طبیعی و غیر طبیعی هستیم.
وی در پایان افزود : اقتصاد شهری به مقاومت ما در مقابل انواع تعهدیدات کمک و عدالت را درشهر بیشتر می کندکه در نتیجه آن سلامت روانی شهروندان را هم در پی دارد به طوری که در نهایت امکانات زیستی را بیشتر می کند که این همایش می تواند به عنوان اولین الگوی مناسب برای پیشرفت این قبیل موضوعات باشد.