تاپ خبر۲۴: دکتر حسین محمد‌پورزرندی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پیامی را صادر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نق از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، متن کامل به شرح زیر است: شهر و رمضان الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ … هم میهنان گرامی؛ در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن ضیافت الهی، […]

تاپ خبر۲۴: دکتر حسین محمد‌پورزرندی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پیامی را صادر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نق از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، متن کامل به شرح زیر است:
شهر و رمضان الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ …
هم میهنان گرامی؛
در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن ضیافت الهی، ماه خودسازی و بندگی را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و سلامتی و کسب توفیق روز‌افزون از درگاه پروردگار منان برایتان مسئلت دارم.
ایزد متعال را سپاس می‌گویم که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرارداد و فرصتی فراهم آورد تا با روزه‌داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی‌نهایتش به آرامش روحانی دست یابیم.
امید است در پرتو الطاف پرودگار متعال، در لحظات ارزشمند تفکر و تعمق در این ماه مبارک، فرصتی فراهم آمده باشد تا به ارزش والای انسانی نزدیک‌تر شده و ره‌توشه‌ای ارزشمند برای خدمت مخلصانه و بی‌دریغ به خلق خدا را کسب کنیم.
امیدوارم چشمه‌سار رحمت رمضان تا همیشه برفضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره‌مندی از فیوضات این ماه پر خیر و برکت در سال‌های آینده نیز نصیبمان شود.
ضمن آرزوی قبولی طاعات، ما را در این ماه غفران و رحمت از دعای خیرتان محروم نفرمایید.

التماس دعا

حسین محمدپورزرندی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات‌مدیره