تاپ خبر24:سرپرست بانک سینا به مناسبت سی‌وهفتمین سالروز تأسیس بانک پیامی صادر کرد. متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

هنگام صعود به قله‌ای بلند، وقتی پس از طی مسیری زیاد، برای استراحت متوقف می‌شوی، به مسیر طی‌شده نگاهی می‌اندازی و از صعود موفق مشعوف می‌شوی. در همین حال، نگاهی به ادامه مسیر داری و لحظه‌شماری می‌کنی به نهایت اوج و فتح نهایی قله برسی. نگاه به گذشته و تعیین هدف برای موفقیت‌های بزرگ‌تر، در دوره‌های زمانی مختلف برای هر فرد، بنگاه اقتصادی، صنعت، اقتصاد و جامعه‌ای لازم است. مرور گذشته، هم یادآور موفقیت‌ها، سختی‌ها، تجربیات، سازندگی‌ها و تجربیات زیست‌شده است و هم چراغی است برای روشن کردن مسیری که باید پیموده شود.

در آستانه سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس بانک سینا، وقتی به پشت سر نگاه می‌کنیم و به مسیر طی‌شده می‌نگریم، به خود می‌بالیم که راهی پر نشیب و فراز را با همت و مشارکت همه ذی‌نفعان و عزم، اراده و تلاش قابل توجه همکاران گران‌قدر طی کرده‌ایم و به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌ایم.

بانک سینا با تدوین استراتژی‌ها، اهداف راهبردی و برنامه‌های توسعه‌ای، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه، خلق ایده‌ها در طراحی محصولات و تنوع‌بخشی به خدمات، بهینه‌سازی فرایندها، تقویت و بهبود ترکیب منابع، ارائه سیاست‌های متنوع اعتباری و تسهیلاتی و بهبود بهره‌وری نیروی انسانی، همواره سعی کرده است در جهت توسعه و نقش‌آفرینی مؤثرتر در بازار پول گام‌های بلندی بردارد. موفقیت‌های بانک در سودآوری، بهبود نسبت کفایت سرمایه، توجه به رضایت مشتریان و صیانت از «اعتماد» آن‌ها که مهم‌ترین سرمایه بانک است، جز با همدلی و هم‌افزایی سازمانی، عزم جدی همکاران شاغل و بازنشسته، حمایت‌های سهامداران و مشتریان وفادارش امکان‌پذیر نبوده است. حال با نگاه به حدود چهار دهه فعالیت بانک، باید برای موفقیت‌های بزرگ‌تر آینده برنامه‌ریزی کنیم و شاخص‌های موفقیت بزرگ‌تری را هدف بگیریم. در سی‌وهشتمین سال فعالیت بانک سینا و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌‌آفرین» نام گرفته است، ضمن تقویت تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط تولیدی، طرح‌های فناورانه جدید و دانش‌بنیان، تلاش داریم تا متناسب با نیازهای مشتریان، به تنوع‌بخشی و بازنگری در سبد محصولات و خدمات خود بپردازیم. تقویت بانکداری اسلامی، توسعه بخش قرض‌الحسنه، تقویت بانکداری الکترونیک و حرکت به سوی بانکداری نوین متناسب با تغییرات در حوزه بانکداری در دنیا و… از دیگر برنامه‌هیا سال جاری بانک سیناست. اعتقاد داریم استمرار آموزش‌های همکاران، توجه مضاعف به جانشین‌پروری، اصلاح ساختارها در برخی سطوح سازمانی و… به ایفای نقش حرفه‌ای‌تر و مؤثرتر همکاران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انسانی در ارائه خدمات به مشتریان کمک خواهد کرد و در این حوزه نیز برنامه‌های جدی را در دستور کار داریم. با امید به روزهای موفق‌تر، سی‌‌وهفتمین سالروز تأسیس و فعالیت بانک سینا را به تمامی همکاران و خانواده بزرگ بانک سینا، سهامداران، مشتریان و ذی‌نفعان تبریک ‌‌می‌گویم.