تاپ خبر۲۴: پایانه مسافری شرق با ۸۱درصد، بیشترین میزان رضایتمندی را در میان پایانه‌های تهران در نظرسنجی از شهروندان مسافر به دست آورده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، محمدرضا حاجی بیگی با اعلام این خبر گفت: «طبق نظرسنجی که در نوروز امسال با […]

تاپ خبر۲۴: پایانه مسافری شرق با ۸۱درصد، بیشترین میزان رضایتمندی را در میان پایانه‌های تهران در نظرسنجی از شهروندان مسافر به دست آورده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، محمدرضا حاجی بیگی با اعلام این خبر گفت: «طبق نظرسنجی که در نوروز امسال با هدف سنجش میزان رضایت مسافران از کیفیت خدمات ارائه شده در پایانه‌های تهران انجام شد، ۸۱درصد از مسافران و مراجعه کنندگان در پایانه مسافری شرق، ۷۵درصد در پایانه مسافری جنوب، ۷۴درصد در پایانه بیهقی و ۶۵درصد در پایانه مسافری غرب از خدمات ارائه شده و امکانات موجود ابراز رضایت کرده‌اند.»
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران با بیان اینکه این نظرسنجی با توزیع پرسشنامه میان مسافران نوروزی و مراجعه کنندگان انجام گرفته است، تصریح کرد: «میزان دسترسی به پایانه‌ها و خدمات ارائه شده، چگونگی پاسخگویی و رفتار کارکنان، نظافت و بهداشت پایانه‌ها، خدمات فرهنگی و اجتماعی، اطلاع‌رسانی و راهنمایی، رعایت زیبایی چشم انداز، وضعیت سامانه تهویه هوا، سطح امنیت اجتماعی، میزان سر و صدا و آلودگی و… از سرفصل‌های این پرسشنامه است.»
محمدرضا حاجی بیگی افزود: «۶۹درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی را مردان و ۳۱درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند که ۶۰درصد آن‌ها متاهل و ۴۰درصد مجرد هستند. همچنین ۶۹درصد آنان ۲۰تا۴۰ ساله، ۲۱درصد ۴۰تا۶۰ساله، ۳درصد بالا‌تر از ۶۰سال و ۷درصد هم کمتر از ۲۰سال هستند.»
محمدرضا حاجی بیگی با بیان اینکه نتایج نظرسنجی، نشان دهنده ابراز رضایت ۷۲درصدی مسافران و مراجعان از خدمات ارائه‌شده در نوروز امسال بود، گفت: «امتیاز کلی رتبه‌بندی پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران در ایام نوروز در همه شاخص‌های تعیین‌شده در مقیاس ۱۰۰، برابر با ۷۲ بوده که حاکی از سطح رضایتمندی بالای شهروندان مسافر از وضعیت خدمات دهی در پایانه‌های تهران است.»
وی همچنین ابراز رضایت ۷۹درصد از پاسخ‌دهندگان به پرسش‌های نظرسنجی درباره وضعیت پاکیزگی و بهداشت پایانه‌ها را از نتایج این نظرسنجی اعلام کرد و افزود: «۷۶درصد از مسافران از میزان دسترسی برای ورود و خروج، ۷۴درصد از نحوه چیدمان و دسترسی به خدمات ارائه شده، ۷۳درصد از میزان دسترسی برای خرید بلیت، ۷۲درصد از نحوه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران، ۷۳درصد از نحوه پاسخگویی، اخلاق و رفتار و توجه به نیازهای مشتریان، ۷۶درصد از خدمات فرهنگی- اجتماعی ابراز رضایت کرده‌اند.»