تاپ خبر۲۴: به نام خداوند جان و خرد همکاران ارجمند مایه مباهات و خرسندی است که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در آغازین سال فعالیت دولت تدبیر و امید، سی و چهارمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را به تلاشگران سخت‌کوش این شرکت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم. آنچه که […]

تاپ خبر۲۴:
به نام خداوند جان و خرد
همکاران ارجمند
مایه مباهات و خرسندی است که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در آغازین سال فعالیت دولت تدبیر و امید، سی و چهارمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را به تلاشگران سخت‌کوش این شرکت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم.
آنچه که روشن است کارکنان سرافراز صنعت نفت کشور به عنوان پیشتازان افتخارآفرین عرصه صنعت و اقتصاد به‌رغم برخی مشکلات و بی‌مهری‌ها و عبور از شرایط سخت و دشوار فرآیند تولید نفت را همچنان تداوم بخشیده ضمن تامین نیازهای ارزی کشور موتور توسعه این صنعت عظیم را پیوسته روشن و فعال نگه‌داشته‌اند.
در تاریخ پرفراز و نشیب صنعت نفت کشور تاسیس شرکت ملی حفاری ایران با درایت و تدبیر امام راحل (ره) نقطه عطفی به شمار می‌رود که فتح قله‌های خوداتکایی و شکوفایی صنعتی را سرعت بخشیده و زمینه‌های مطلوبی را برای نمود استعدادها و خلاقیت‌های کارکنان فراهم کرد.
امروز صنعت حفاری کشور نیازمند اتخاذ راهکارهای اساسی در استانداردسازی فعالیت‌ها، افزایش بهره‌وری، تضمین کیفیت خدمات، اصلاح ساختار همسو با برنامه توسعه صنعت نفت می‌باشد و بی‌تردید متخصصان گرانقدر این شرکت با تکیه بر تجارب گرانسنگ گذشته و استفاده از روش‌ها و فناوری‌های جدید و تحول‌یافته در تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت نفت خواهند کوشید.
امیدوارم به فضل الهی و تلاش مضاعف کارکنان بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی این صنعت راهبردی باشیم. برای کلیه همکاران ارجمند در صنعت حفاری کشور موفقیت، سربلندی و نیک‌روزی آرزو می‌کنم.
بیژن زنگنه
وزیر نفت