تاپ خبر۲۴:شرکت ال.جی از گوشی هوشمند خود با نام LG G Pro در ایران با حضور جمعی از دست اندرکاران این وزارتخانه رونمایی کرد.  مدیر آفریقا و خاورمیانه‌ای ال.جی در مراسم رونمایی از این محصول در ایران گفت: برند ال.جی تا به امروز در زمینه موبایل عملکرد چندان مناسبی از خود نشان نداده است اما […]

تاپ خبر۲۴:شرکت ال.جی از گوشی هوشمند خود با نام LG G Pro در ایران با حضور جمعی از دست اندرکاران این وزارتخانه رونمایی کرد.

 مدیر آفریقا و خاورمیانه‌ای ال.جی در مراسم رونمایی از این محصول در ایران گفت: برند ال.جی تا به امروز در زمینه موبایل عملکرد چندان مناسبی از خود نشان نداده است اما در حال حاضر این شرکت روز به روز در حال پیشرفت است.
 
برگزارکنندگان این مراسم از این گوشی به عنوان اولین گوشی ۱۳٫۷۵ سانتی متری (۵٫۵ اینچی) با کیفیت فول اچ.دی یاد می‌کردند.
 
به گفته برخی کارشناسان، اگرچه G Pro محصول جدیدی است اما در سخت‌افزار آن نوآوری خاصی بوجود نیامده و می توان امکانات نرم‌افزاری آن را در سایر گوشی‌های پیشرفته در سطح قیمت بالا پیدا کرد.
 
با توجه به سخت افزار به کار رفته در گوشی، G Pro توانایی اجرای برنامه‌های سنگین اندروید را دارد و از نقاط مثبت گوشی می‌توان به طراحی و خوش دست بودن آن اشاره کرد.
 
همچنین در این مراسم ویدیوهایی به نمایش گذاشته شد که بیشتر تبلیغاتی به نظر می‌رسید و در بعضی از آن‌ها مردم ایران با شغل‌های مختلف از تجربه کار با این گوشی می‌گفتند در حالی که هنوز گوشی به صورت رسمی در بازار عرضه نشده است.
 
در پایان باید به این نکته اشاره کرد که احتمالا قیمت این گوشی در ایران حدود یک میلیون و ۵۰۰ تا دو میلیون تومان خواهد بود و G Pro رقیب‌های سختی در این رنج قیمت دارد. چرا که هنوز هم از نظر کارشناسان مردم دید نسبتا خوبی به برند ال.جی در زمینه گوشی ندارند.