تاپ خبر24: همراه اول با شعار «هدف‌گیری بینهایت» و پلتفرم هوش مصنوعی خود به بزرگترین رویداد نمایشگاهی خاورمیانه با نام تجاری جیتکس 2023 می‌رود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ماه اکتبر در تقویم فناوری دنیا با رویداد «جیتکس» هم آوایی خاصی دارد و یادآور برگزاری بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه و یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری جهان است.

این رویداد بین المللی حوزه خلیج فارس که چهارمین دهه از عمر خود را سپری می کند، در سال ۱۹۸۱ به شکلی محدود آغاز به کار کرد، اما امسال از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ میزبان بیش از ۶۰۰۰ شرکت و ۱۴۰۰ سخنران از ۱۷۰ کشور دنیا خواهد بود.

همراه اول با توجه به مختصات راهبردی این رویداد که با همراهی بیش از ۳۵۰ نهاد دولتی برگزار می شود، به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه با غرفه ای به مساحت ۲۳۰ مترمربع به جیتکس ۲۰۲۳ می رود تا ضمن کشف فرصت های جدید در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، آخرین پیشرفت های خود در حوزه فناوری را با بزرگان این عرصه به اشتراک بگذارد.

با توجه به حضور همه ساله ترکیب متنوعی از متخصصان صنعت، سرمایه گذاران، کارآفرینان، دانشجویان و علاقه مندان به فناوری از سراسر جهان در جیتکس، متولیان برگزاری این رویداد شعار محوری را در نظر می گیرند که برای سال ۲۰۲۳ «سالی برای تصور هوش مصنوعی در همه چیز» در نظر گرفته شده است.

بر این اساس کمپانی های فناوری به ارائه آخرین روندها و نوآوری ها در زمینه شعار محوری می پردازند و همراه اول نیز به عنوان یکی از اپراتورهای پیشتاز منطقه در پیاده سازی آخرین نسل از فناوری، به این امر پایبند است.

در همین راستا با بهره‌گیری از حروف اول رویکرد امسال نمایشگاه که AI است؛ شعار اپراتور اول تلفن همراه کشور در بزرگترین رویداد فناوری جهان «Aiming infinity» به معنی هدف‌گیری بینهایت در نظر گرفته شده است. همراه اول در جریان این حضور بین بزرگترین شرکت های فناور جهان، ضمن ارائه پلتفرم هوش مصنوعی (AI platform) خود، ابزارهای هوشمند (Smart utilities) توسعه یافته و پیاده سازی شده در شبکه خود در راستای تحقق شهر هوشمند را نیز به نمایش می گذارد.

این ابزارها که بستر توسعه پلتفرم های کشاورزی هوشمند، لجستیک هوشمند، انرژی هوشمند و پروژه های کلانی نظیر خودروی متصل و تکنولوژی آموزشی بوده اند، به صورت یکپارچه در غرفه همراه اول در سالن ۲۰ نمایشگاهی جیتکس ارائه می شوند.

همراه اول با در اختیار داشتن شبکه ۵G و به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با علم بر فرصت های جدید در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات و زمینه شبکه سازی حرفه ای، همکاری و بروز ماندن با آخرین روندهای فناوری به میزبانی نوآوران، دانشجویان، سرمایه گذاران و کارآفرینان در جیتکس ۲۰۲۳ می رود.