تاپ خبر۲۴ :معاون مالی اقتصادی گروه سایپا گفت: تمامی اطلاعاتی که سازمان بورس درخواست داشته به این سازمان ارایه و پیش بینی می کنیم امروز یا فردا نماد سایپا باز گشایی شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ از سایپا نیوز؛ سیروس شجاعی برجویی معاون مالی اقتصادی گروه سایپا ،گفت: گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک شرکت […]

تاپ خبر۲۴ :معاون مالی اقتصادی گروه سایپا گفت: تمامی اطلاعاتی که سازمان بورس درخواست داشته به این سازمان ارایه و پیش بینی می کنیم امروز یا فردا نماد سایپا باز گشایی شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از سایپا نیوز؛ سیروس شجاعی برجویی معاون مالی اقتصادی گروه سایپا ،گفت: گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک شرکت بورسی، همیشه منافع سهامداران را لحاظ می کند .
وی با اشاره به اینکه اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت سایپا به سازمان بورس باعث شد، سازمان شفاف سازی خود را از نماد سایپا در کدال منتشر کند، گفت: با توجه به این شفاف سازی پیش بینی می کنیم نماد سایپا به زودی باز گشایی شود.
شجاعی در پاسخ به زمان دقیق بازگشایی گفت: این امر بستگی به کارهای اداری سازمان بورس دارد که ممکن است با یک روز فرصت مطالعه به سهامداران محترم فردا شاهد باز گشایی این نماد باشیم.