تاپ خبر۲۴: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی عبدالرحمن ندیمی بوشهری را به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد منصوب کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از وزارت اموراقتصادی و دارایی، در حکم «مسعود کرباسیان» خطاب به ندیمی بوشهری آمده است: انتظار می رود همه مساعی خود را با […]

تاپ خبر۲۴: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی عبدالرحمن ندیمی بوشهری را به سمت معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد منصوب کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از وزارت اموراقتصادی و دارایی، در حکم «مسعود کرباسیان» خطاب به ندیمی بوشهری آمده است: انتظار می رود همه مساعی خود را با جلب توان تخصصی همکاران و کارشناسان برای انجام وظایف قانونی و بویژه همسو با اهداف و برنامه های مندرج در سند راهبردی آن معاونت، سیاست های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی و تبیین و اجرای ماموریت های محول شده به کار گیرید.
به گزارش ایرنا، پیش از این «حسین قضاوی» این سمت را بر عهده داشت.

در کارنامه ندیمی بوشهری مدیریت نظارت بر بانک های بانک مرکزی، مدیرعاملی و ریاست هیات مدیره بانک صنعت و معدن، مشاورت عالی رییس کل بانک مرکزی، ریاست هیات عالی نظارت بر سازمان حسابرسی، مشاورت وزیر نفت، عضویت در هیات مدیره و قائم مقامی مدیرعامل منطقه آزاد کیش، استانداری بوشهر، معاونت وزیر دفاع و عضویت در شورای عالی صنایع ملی ایران دیده می شود.