تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، رفع گرفتاری‌های نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی در پنج ماهه اول سال ۹۲ مبلغ ۴ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال وام ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.  این بانک به منظور کمک به اقشار کم درآمد و ترویج سنت حسنه […]

تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، رفع گرفتاری‌های نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت‌های اجتماعی در پنج ماهه اول سال ۹۲ مبلغ ۴ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال وام ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

 این بانک به منظور کمک به اقشار کم درآمد و ترویج سنت حسنه ازدواج در جامعه تا پایان مرداد ماه سال ۹۲، مبلغ ۴ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را در اقصی نقاط کشور به متقاضیان پرداخت کرد.

گزارش آمارهای عملکردی درخصوص وام‌های قرض الحسنه نشان می‌دهد که این بانک با پرداخت مبلغ ۹ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه ۳۷۲ هزار جوان را روانه خانه بخت نموده است. همچنین این بانک تا پایان اسفندماه سال ۹۱، مبلغ ۸۰ میلیارد ریال وام مسکن روستایی و بیش از ۶۴۸ میلیارد ریال بابت اشتغال زایی، ۱۰۸ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه درمان بیماری پرداخت کرده است.

گفتنی است هزاران نفر از هموطنان نیازمند در اقصی نقاط کشور از این نوع تسهیلات استفاده نموده‌ا ند و دارندگان حسابهای پس انداز قرض الحسنه به عنوان تأمین کنندگان اصلی منابع آن می‌باشند.