تاپ خبر۲۴:حمید چیت چیان ، وزیر نیرو ، در لوح تقدیری به علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این بانک به خاطر مساعی ارزنده در تحقق اهداف و برنامه های وزارت نیرو در دولت یازدهم ، طی سال ۱۳۹۳ قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از […]

تاپ خبر۲۴:حمید چیت چیان ، وزیر نیرو ، در لوح تقدیری به علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این بانک به خاطر مساعی ارزنده در تحقق اهداف و برنامه های وزارت نیرو در دولت یازدهم ، طی سال ۱۳۹۳ قدردانی کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت ومعدن چیت چیان در این لوح تقدیر آورده است:
دستاوردهای درخشان صنعت آب و برق، حاصل همدلی و احساس مسئولیت خدمتگزاران پرتلاشی است که با هدف کسب رضایت خداوند منان و به دنبال اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران ، خدمت رسانی صادقانه به مردم را در سرلوحه کار خویش قرار داده اند.
بدینوسیله از مساعی ارزنده جنابعالی و همکارانتان در تحقق اهداف و برنامه های وزارت نیرو در دولت یازدهم طی سال ۱۳۹۳ بویژه توجه به تأمین منابع مالی داخلی و بین المللی طرحهای مهم و زیربنایی صنعت آب و برق کشور تشکر و قدردانی می نمایم .
امید است استمرار این همکاری ها در سال ۱۳۹۴ همچنان آثار خیر و برکتی برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و خدمت رسانی به مردم فهیم و قدرشناس کشور را در بر داشته باشد.