تاپ خبر۲۴:رئیس کل بانک مرکزی از بانک سینا قدردانی کرد. رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به مدیرعامل بانک سینا، از اقدامات و همکاری‌های این بانک در راستای اجرای بهینه سامانه ملی چکاوک قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در نامه دکتر سیف که خطاب به […]

تاپ خبر۲۴:رئیس کل بانک مرکزی از بانک سینا قدردانی کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به مدیرعامل بانک سینا، از اقدامات و همکاری‌های این بانک در راستای اجرای بهینه سامانه ملی چکاوک قدردانی کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در نامه دکتر سیف که خطاب به مهندس محمدرضا پیشرو ارسال شده، از همکاری ها و عملکرد درخور تحسین مجموعه این بانک تقدیر شده است.
در بخشی از این نامه آمده است: «صمیمانه‌ترین تقدیر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را از عملکرد مجموعه منسجم، پاسخ‌گو و متعهد آن بانک اعلام داشته و ضمن تبریک برای همکاری درخور تحسین، توفیق روز افزون شما را در خدمت به میهن عزیزمان خواستاریم.»
بر اساس این گزارش، سامانه ملی چکاوک که خرداد ماه جاری با حضور معاون اول رئیس جمهوری و مدیران نظام بانکی به طور رسمی آغاز به کار کرد طبق برنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بانک سینا اجرایی شد.
با راه اندازی سامانه ملی چکاوک، چک های بین بانکی در سراسر کشور در چارچوب طرح نظام جامع پرداخت و به صورت الکترونیکی، مبادله، پایاپای و تسویه می شود.