تاپ خبر۲۴ :برترین برند کارت گرافیک های گیمینگ جهان معنای دیگری به پرچم دار NVIDIA یعنی تراشه GTX 1080TI بخشید. ایسوس به بازطراحی کارت گرافیک NVIDIA GTX 1080 TI، قدرتمندترین کارت گرافیک شخصی سازی شده حال حاضر یعنی ROG STRIX GTX 1080 TI را معرفی کرده است. نهایت کارامدی پرچمدار NVIDA با ROG STRIX GTX […]

تاپ خبر۲۴ :برترین برند کارت گرافیک های گیمینگ جهان معنای دیگری به پرچم دار NVIDIA یعنی تراشه GTX 1080TI بخشید.

ایسوس به بازطراحی کارت گرافیک NVIDIA GTX 1080 TI، قدرتمندترین کارت گرافیک شخصی سازی شده حال حاضر یعنی ROG STRIX GTX 1080 TI را معرفی کرده است.
نهایت کارامدی پرچمدار NVIDA با ROG STRIX GTX 1080 TI
ایسوس برای خنک کننده ROG STRIX GTX 1080 TI سنگ تمام گذاشته و بهترین طراحی خود را با یک پکیج ارائه داده است. ROG STRIX GTX 1080 TI ایسوس از خنک کننده ۲٫۵ اسلاته بهره می برد که به میزان ۴۰ درصد سطح تماس را برای دفع حرارت نسبت به طراحی قبلی بیشتر کرده است. همچنین فناوری MaxContact که برای نخستین بار توسط ایسوس در کارت گرافیک های
ROG STRIX GTX 1080 TI به کار گرفته شده است. این فناوری با استفاده از سطح بهینه شده مسی و ارتباط آن با GPU، دفع و هدایت حرارت را بهتر کرده است. MaxContact و سه فن لبه دار ۰dB ایسوس منجر به کارامدی ۳۰ درصدی در خنک سازی و عملکرد ۳ برابر کم صدا تر نسبت به طراحی مرجع شده است. سه فن به کار گرفته شده در ROG STRIX GTX 1080 TI دارای استاندارد IP5X در برابر گرد و خاک است که از مزایای این استاندارد، دوام بالا و طول عمر بسیار زیاد فن ها می باشد.
نسخه دوم FanConnect ایسوس نیز در ROG STRIX GTX 1080 TI وجود دارد. FanConnect II ایسوس که توسط میزان فشار به CPU یا GPU کنترل می شود نقش به سزایی در عملکرد و بهبود سیستم خنک کننده کل سیستم را ایفا می کند. هدرهای FanConnect II با نرم فزار GPU TWEAK II قابل شخصی سازی است.
ماندگاری و استفاده از بهترین قطعات در خط تولید Auto-Extreme
ایسوس نخستین کمپانی در جهان است که از خط تولید تمام خودکار به منظور تولید کارت گرافیک استفاده کرده است. از مزایای این خط تولید تمام خودکار، حذف کامل خطای انسانی در پروسه تولید و بالا رفتن کیفیت کالا است. علاوه بر آن به سبب ایزوله بودن خط تولید، آلودگی زیست محیطی کمتری ایجاد می شود. با به کار گرفتن قطعات با استاندارد Super alloy Power II، و بهینه سازی مواد اولیه قطعات میزان مصرف مدار تغذیه نیز تا ۵۰ درصد نسبت به قطعات رایج بهینه تر عمل می کند. ROG STRIX GTX 1080 TI از مدار تغذیه۱۰+۲ فاز بهره می برد که طراحی تمام بخش های آن از طراحی تیم R&D ایسوس بوده و به لطف آن امکان اورکلاکینگ بالا و دستیابی به فرکانس های پایدار میسر شده است.
بهینه سازی، اشتراک محتوا و مانیتورینگ همه جانبه با GPU Tweak II
ایسوس در تمامی مدل ها و سری های کارت گرافیک خود یک بسته نرم افزاری کامل به عنوان ارزش افزوده قرار داده تا کاربر به راحتی از امکاناتی کم نظیر بهره مند گردد. نرم افزار GPU Tweak II علاوه بر اورکلاکینگ و تنظیمات حرفه ای، تنها با یک کلیک می توانید از پروفایل های آماده به منظور بالا بردن کارایی کارت گرافیک لذت ببرید. در این نرم افزار بخشی به منظور مشاهده وضعیت جزء جزء قطعات، فرکانس ها، دما ها و نحوه عملکرد کلی کارت گرافیک وجود دارد. همچنین ایسوس به منظور بهینه سازی کل سیستم، بخشی مجزا در GPU Tweak II قرار داده است که می توانید محیط سیستم عامل را برای بالابردن عملکرد کلی سیستم بهینه کنید. ایسوس برای گیمرها و استریمر ها سنگ تمام گذاشته و یک حساب کاربری پریمیوم X-Split GameCaster یکساله به ارزش ۹۹ دلار را نیز به طور رایگان در کارت گرافیک های خود قرار داده است.