تاپ خبر۲۴:روز دوشنبه ۱۵ دی ماه، ۲۵ تولیدکننده داخلی و خارجی انواع کالاهای خود را به حجم حدود ۱۱۹ هزار تن در بورس کالای ایران عرضه می کنند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و […]

تاپ خبر۲۴:روز دوشنبه ۱۵ دی ماه، ۲۵ تولیدکننده داخلی و خارجی انواع کالاهای خود را به حجم حدود ۱۱۹ هزار تن در بورس کالای ایران عرضه می کنند.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، ۲۷ هزار و ۷۷۷ تن انواع ماده پلیمری مجتمع های پتروشیمی امیرکبیر، آریاساسول، پلی نار، تبریز، رجال، شازند، قائدبصیر، مارون، پلی پروپیلن جم و نوید زرشیمی عرضه می شود. مهمترین مواد پلیمری عرضه شده در این روز شامل انواع ABS، پلی اتیلن سبک و سنگین، پلی پروپیلن شیمیایی، نساجی و فیلم، و پلی استایرن است.
علاوه بر این، ۴۱ هزار و ۴۰۰ تن انواع قیر، ۳۳ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم و ۱۷۰۰ تن گوگرد کلوخه راهی تالار مذکور می شود.تالار صادراتی نیز شاهد عرضه ۹۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت رهیار گستر نوین به همراه ۱۲۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت های اوچین گستر هیرکانیان و یکتا بام دلیجان است.
این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، شش هزار تن انواع برنج وارداتی تایلند و ۵۷۰۰ تن برنج وارداتی هندوستان روی تابلوی عرضه می رود. کارخانه قند بردسیر کرمان نیز ۳۰۰ تن قند را با قیمت پایه ۱۸ هزار و ۷۰۰ ریال روانه بازار معاملات می کند.گفتنی است، ۱۰ کیلو گرم انواع شمش طلای معدن موته نیز عرضه را در تالار محصولات صنعتی و معدنی تجربه می کند.