تاپ خبر۲۴: برنامه ویژه سامسونگ برای اولین روز عرضه گلکسی نوت ۸ در ایران روز دوشنبه ۱۷ مهرماه به صورت همزمان در ۴ فروشگاه منتخب برگزار شد. در این مراسم که با حضور پرشور انبوهی از علاقه‌مندان همراه بود، تخفیف‌های ویژه ۵، ۷ و ۱۰ میلیون ریالی خرید گلکسی نوت ۸ به ۱۰۰ نفر از […]

تاپ خبر۲۴: برنامه ویژه سامسونگ برای اولین روز عرضه گلکسی نوت ۸ در ایران روز دوشنبه ۱۷ مهرماه به صورت همزمان در ۴ فروشگاه منتخب برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور انبوهی از علاقه‌مندان همراه بود، تخفیف‌های ویژه ۵، ۷ و ۱۰ میلیون ریالی خرید گلکسی نوت ۸ به ۱۰۰ نفر از برندگان خوش شانس اهدا شد.
گلکسی نوت ۸ به عنوان پرچمدار جدید سامسونگ روز گذشته طی مراسمی رسمی در پردیس ملت تهران رونمایی و برای ورود به بازار ایران معرفی شد.
سامسونگ برای اولین روز عرضه پرچمدار منحصربه‌فرد خود برنامه‌ای ویژه را با عنوان فرش آبی در نظر گرفت. در این برنامه به تعدادی از علاقه‌مندان که در صف خرید نوت ۸ حضور داشتند طی یک قرعه‌ کشی تخفیف‌های ۵ تا ۱۰ میلیون ریالی برای خرید این گوشی اهدا شد.
فرش آبی سامسونگ به صورت همزمان در چهار فروشگاه برند شاپ بزرگ چارسو و مایکروتل پلاس بازار موبایل در تهران، خانه موبایل در احمدآباد مشهد و فروشگاه اصلانی در ولیعصر تبریز پهن شد.
حضور گسترده و پرشور علاقه‌مندان از ساعات ابتدایی صبح، صف‌های طولانی را در مقابل فروشگاه‌ها رقم زد. طبق اعلام قبلی از میان افراد حاضر، ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر اول صف‌ها در قرعه‌کشی تخفیف‌های خرید نوت ۸ شرکت کردند.
مراسم فرش آبی در مجتمع چارسو و بازار موبایل تهران با حضور علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس برگزار شد. در مجتمع چارسو قرعه‌ کشی بین ۳۰۰ نفر از اولین نفرات حاضر در صف انجام شد و در نهایت به ۴۰ نفر از برندگان خوش شانس تخفیف‌های ۵ تا ۱۰ میلیونی خرید نوت ۸ اهدا شد.
در طول برگزاری مراسم فرش آبی حاضرین با حضور در فروشگاه‌های منتخب، از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های پرچمدار جدید سامسونگ آشنا شدند. در این مراسم همچنین مسابقات طراحی با قلم منحصربه‌فرد S Pen و عکاسی با دوربین بی‌نظیر گلکسی نوت ۸ برگزار بود.
گلکسی نوت ۸ با عرضه رسمی در فروشگاه‌های منتخب سامسونگ و در سه رنگ مشکی، خاکستری و طلایی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.
علاقه‌مندان می‌توانند اخبار مربوط به پرچمدار جدید سامسونگ و همینطور تصاویر مسابقه فرش آبی سامسونگ را با هشتگ #فراتربرو در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.