تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه مشتریان و ترویج خدمات بانکداری نوین امکان صدور آنی کارت‌های الکترونیکی را در ۵۲۰ شعبه در سراسر کشور عملیاتی کرد. این بانک با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان و صرفه جویی در هزینه ها و کاهش آلودگی هوا و ترافیک، ترویج خدمات الکترونیکی متنوع را در اولویت […]

تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران به منظور افزایش رفاه مشتریان و ترویج خدمات بانکداری نوین امکان صدور آنی کارت‌های الکترونیکی را در ۵۲۰ شعبه در سراسر کشور عملیاتی کرد.

این بانک با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان و صرفه جویی در هزینه ها و کاهش آلودگی هوا و ترافیک، ترویج خدمات الکترونیکی متنوع را در اولویت سیاست‌های خویش قرار داده است و در این راستا با نصب و راه‌اندازی ۵۲۰ دستگاه ویژه صدور آنی کارت در شعب سطح شبکه آماده ارایه خدمات نوین بانکی به مشتریان می‌باشند که اولین دستگاه در شعبه مرکزی این بانک نصب و آماده عملیات گردید. بر این اساس مشتریان می توانند در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به دریافت کارت الکترونیکی خود از شعب این بانک در سراسر کشور اقدام نمایند.

شایان ذکر است این بانک با بیش از ۶ دهه فعالیت بانکی، افتتاح بیش از ۵۰ میلیون حساب بانکی برای متقاضیان، نصب و راه اندازی ۳۸۲ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی و نصب حدود ۴ هزار دستگاه خودپرداز سهم بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
گفتنی است این بانک با هدف تکریم از مشتریان، جشنواره ای تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونیکی، را از اول شهریور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و براساس امتیازات کسب شده جوایز ارزنده‌ای اهدا و از آنان تقدیر به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده این بانک ضمن امتیازبندی استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پایانه‌های فروش با انجام قرعه کشی جوایز ارزنده‌ای شامل: خودرو مگان، پژو ۲۰۷، تبلت، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی را به برندگان اعطا نماید.