تاپ خبر۲۴: ایسوس برند نخست تولید کننده کارت گرافیک در جهان، بهینه ترین کارت گرافیک به منظور مصارف تجاری نظیر طراحی، رندرینگ، Deep learning و هوش مصنوعی را در گروه سری Dual خود معرفی کرد. ایسوس در این کارت گرافیک تراشه های گرافیکی سری TURING را با خنک کننده قدرتمند Dual ترکیب کرده است. این […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس برند نخست تولید کننده کارت گرافیک در جهان، بهینه ترین کارت گرافیک به منظور مصارف تجاری نظیر طراحی، رندرینگ، Deep learning و هوش مصنوعی را در گروه سری Dual خود معرفی کرد.

ایسوس در این کارت گرافیک تراشه های گرافیکی سری TURING را با خنک کننده قدرتمند Dual ترکیب کرده است. این خنک کننده با فرم فاکتور ۲٫۷ اسلاته عرضه شده که فین ها در سری جدید Dual بزرگتر و جنس آن ها مس درنظر گرفته شده تا بهترین رسانش دما را داشته باشند. همچنین با بازطراحی مجدد فین ها، حجم خنک کننده ۵۰ درصد اضافه شده که امکان جذب بیشتر حرارت را در کارت گرافیک، فراهم می کند. به منظور ارتباط بهتر ، دفع سریع و کامل حرارت متساعد شده از تراشه گرافیکی، کف هیت سینک با فناوری MaxContact تراش خورده و کاملاً صیقل داده که این عمل منجر به بهبود ۱۰ برابری تماس و تسریع ۲ برابری جذب حرارت تولید شده از تراشه می شود.

فن های اختصاصی لبه دار ایسوس که با فناوری ۰dB همراه هستند، در سری Dual وظیفه ایجاد گردش هوا را بر عهده دارند. در پشت کارت گرافیک نیز بک پلیت فلزی تعبیه شده تا علاوه بر حفظ استحکام و محافظت از آسیب های فیزیکی اجزای پشت کارت گرافیک، زیبایی را نیز به بهترین شکل ممکن حفظ کند.

مدتی است که در دنیای طراحی، مقوله VR یا استفاده از هدست های واقعیت مجازی فراگیر شده و ایسوس نیز از مدت ها قبل برای رابط VR چاره اندیشیده بود. در کارت گرافیک های سری Dual علاوه بر خروجی های استاندارد شرکت NVIDIA، یک رابط HDMI مجزا به منظور استفاده از هدست های واقعیت مجازی وجود دارد تا بتوانید به سادگی طرح های خود را در واقعیت مجازی نمایش دهید.

در کنار کیفیت بی نظیر و ویژگی های متعدد نیز، ایسوس برای تضمین پایداری و کیفیت در رده تجاری، تست پایداری ۱۴۴ ساعته را برای سری Dual انجام می دهد تا در پروژه های حجیم و پردازش های سنگین خیال کاربر از همه لحاظ آسوده باشد.

در بین تولید کننده های کارت گرافیک، فقط محصولات سری RTX 20 ایسوس در بازار موجود بوده و این کارت گرافیک ها را فقط با گارانتی رسمی از فروشندگان معتبر تهیه نمایید.