تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت توانستیم با قدرت در برابر فشارهای جنگ اقتصادی ایستادگی کنیم، گفت: خاکریز اول جنگ اقتصادی، سازمان تامین اجتماعی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت توانستیم با قدرت در برابر فشارهای جنگ اقتصادی ایستادگی کنیم، گفت: خاکریز اول جنگ اقتصادی، سازمان تامین اجتماعی است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش در سومین گردهمایی فرماندهان بسیج دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه بسیج نعمتی مستمر است و در طول تاریخ بشریت استمرار داشته است، اهمیت بسیج را به نقل از رهبر کبیر انقلاب بیان کرد:
” اگر در کشوری ندای تفکر بسیجی طنین انداز شود، چشم جهان خواران از آن دور خواهد ماند وگرنه باید منتظر فتنه ها باشیم”.
“امروز یکی از ضروری ترین نهادها بسیج است”.
“انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری مردم است و مسئولین تنها با پشتوانه مردم است که تمامی تشنگان حقیقت، بدون کمک امریکا و شوروی می توانند زندگی مسالمت آمیز توام با صلح و آزادی داشته باشند”.
“ملتی که در خط اسلام ناب محمدی و مخالف استکبار، پول پرستی، تحجرگرایی و مقدس نمایی است باید همه مردم آن بسیجی باشند”.
“آرزو می کنم در آن دنیا با بسیجیان محشور باشم”.
دکتر نوربخش همچنین در ادامه، به نقل قول از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج اشاره کرد:
“بسیج مردمی یکی از نعمت های مستمر الهی است”.
“روحیه و معرفت بسیجی باید همه گیر شود تا کشور بتواند بار سنگینی که بار هدایت الهی و انسانیت است را به سروقت مقصود برساند”.
“انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه”.
” تا زمانی که برای کشور امنیت احتیاج باشد به نیروی بسیج، انگیزه، ساماندهی و عشق و ایمان بسیجی احتیاج است و اگر مسئولین از بسجیان غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت”.
“بسیجیان باید به گونه ای رفتار کنند که احترام و محبت مردم جلب شود و نمونه ای از تواضع و مهربانی و رعایت مقررات باشند”.
“آن کسی بسیجی تر است که مقررات را بیشتر رعایت کند”.
گفتنی است در این همایش عبدالخالق حبیبی فرمانده بسیج سازمان تامین اجتماعی به عنوان مشاور مدیرعامل این سازمان در امور ایثارگران نیز منصوب شد.
همچنین در پایان این مراسم، از فرماندهان نمونه پایگاه های بسیج دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر به عمل آمد.