تاپ خبر۲۴ :مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با مسئولان قضایی استان کهکیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از سازمان اموال تملیکی امین دلیری با اشاره به ضرورت هوشمند سازی سامانه های نظارتی افزود : تبادل اطلاعات و هوشمند سازی سامانه های مرتبط در امر مبارزه با […]

تاپ خبر۲۴ :مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با مسئولان قضایی استان کهکیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از سازمان اموال تملیکی امین دلیری با اشاره به ضرورت هوشمند سازی سامانه های نظارتی افزود : تبادل اطلاعات و هوشمند سازی سامانه های مرتبط در امر مبارزه با قاچاق کالا می تواند موجب شفافیت بیشتر و امکان نظارت دقیق تر در تعیین تکلیف پرونده های قاچاق گردد و توسعه ارتباطات سامانه جامع اموال تملیکی یکی از مهمترین راهبردهای این سازمان در سال جاری است و خاطر نشان کرد در حال پیگیری برای اتصال سامانه سازمان اموال تملیکی به سامانه قوه قضائیه در حوزه مربوط به قاچاق کالا هستیم و نظر مساعد مقامات عالی قوه قضائیه در این خصوص کسب شده است .
وی با اشاره به ضرورت تسریع در تعیین تکلیف پرونده های قاچاق افزود : کاهش فرآیند رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا تاثیر موثرتری در برخورد با عوامل آن و کاهش قاچاق خواهد داشت .
دلیری با اشاره به استقرار محاکم تجدید نظر تعزیرات در ۹ استان کشور افزود : ضرورت دارد محاکم تجدید نظر برای رسیدگی به پروند های قاچاق در همه استانها مستقر گردند تا در صدور احکام قطعی تسریع گردد .
حجت الاسلام والمسلمین مزارعی ، رئیس کل دادگستری استان کهکیلویه و بویر احمد با اشاره به اهمیت برقراری امنیت افزود : برای برقراری امنیت ، مرزی وجود ندارد و محدودیت ها نباید مانعی برای برقراری امنیت شوند . وی با اشاره به ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا افزود : باید به گونه ای برنامه ریزی شود که با کوتاه کردن فرآیند و تسریع در صدور حکم پرونده های قاچاق کالا ، مانع از بروز مفاسد دیگر شویم و تلاش خواهیم کرد با اقتدار و سرعت عمل در کمترین زمان ممکن به پرونده های مربوط به قاچاق کالا رسیدگی شود و در این رابطه در سطح کشور پیشتاز باشیم .
وی با اشاره به نقش مهم سازمان اموال تملیکی در صیانت از اموال دولت و مردم افزود : سازمان اموال تملیکی، امین اموال حاکمیت جمهوری اسلامی است و اموال در اختیار این سازمان مصداق انفال است بنابر این مسئولیت مهمی بر عهده مدیران این سازمان خواهد بود .