تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۸ اسفند ماه، ۸۲۶ هزار و ۶۵۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۴۰ و ۳۷ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۸ اسفند ماه، ۸۲۶ هزار و ۶۵۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۴۰ و ۳۷ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۷۷ هزار و۶۵۲ تن انواع کالا به ارزش ۲۲ هزار و ۶۳۴ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۵۳ هزار و ۲۶۴ تن فولاد، ۱۱ هزار و ۱۶۰ تن مس، ۱۰هزار و ۴۲۰ تن آلومینیوم، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۵۴۰ تن شمش روی و ۲ هزار تن کک از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۵۴۸ هزار و ۳۴۱ تن انواع کالا به ارزش ۲۵ هزار و ۴۴۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۳۲ هزار و ۸۲۰ تن قیر، ۲۲۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۵ هزار و ۷۶۴ تن مواد پلیمری، ۳۱ هزار تن لوب کات، ۴۱ هزار و ۴۲۳ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۶۷۹ تن روغن پایه، ۳ هزار تن سلاپس واکس، ۱۰۰ تن آرگون،  یک هزار و ۵۰۵ تن عایق رطوبتی و ۱۶ هزار و ۵۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین بازار فرعی بورس کالای ایران هم طی هفته مذکور معامله۶۶۰ تن انواع کالا را تجربه کرد.