تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک پارسیان استفاده موثر و پردامنه از ابزارهای بازاریابی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی با هدف تقویت و توسعه فعالیت های صندوق قرض‌الحسنه را ضروری خواند. دکتر دیواندری- مدیر عامل بانک پارسیان در جریان بازدید از صندوق قرض الحسنه این بانک که با همراهی مدیر امور شعب بانک در تهران انجام پذیرفت، ضمن تقدیر از […]

تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک پارسیان استفاده موثر و پردامنه از ابزارهای بازاریابی، تبلیغی و اطلاع‌رسانی با هدف تقویت و توسعه فعالیت های صندوق قرض‌الحسنه را ضروری خواند.
دکتر دیواندری- مدیر عامل بانک پارسیان در جریان بازدید از صندوق قرض الحسنه این بانک که با همراهی مدیر امور شعب بانک در تهران انجام پذیرفت، ضمن تقدیر از تلاش کارکنان در زمینه تحقق اهداف معین شده برای صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان گفت: یکی از عرصه‌های قابل توجه و ارزنده و ضروری ای که بانک پارسیان باید در آن حضوری فعال و اثرگذار داشته باشد عرصه ایفای رسالت‌های اجتماعی است و صندوق قرض‌الحسنه بانک، بستر و ابزار اصلی اجرا و ایفای این رسالت‌هاست.
مدیرعامل بانک پارسیان در جریان بازدید از قسمت های مختلف صندوق و در خلال گفت و گوی صمیمانه با کارکنان آن بر ضرورت همکاری بخش‌های مختلف صف و ستاد بانک برای پیشبرد امور و دستیابی صندوق به اهداف مشخص شده تاکید کرد.
ایشان همچنین اعتماد سازی از طریق ابزارهای رسانه‌ای و هدایت صحیح منابع به سمت اقشار نیازمند را مقوم فعالیت‌های صندوق دانست و ضمن تاکید بر جذب افراد خیراندیش با حضور همه جانبه و مدبرانه در لایه های مختلف اجتماعی گفت: بسیار مایلم که وجوهی را در قالب قرض‌الحسنه ویژه در نزد صندوق تودیع نمایم تا به مصرف اعطای وام به اقشار نیازمند برسد و از فعالان صندوق درخواست کرد که زمینه این کار را هرچه سریع تر فراهم نمایند.
در جریان دیدار مذکور، محمدرضا بهنام حسین پور- مدیرعامل صندوق قرض الحسنه پارسیان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بانک در جمع فعالان این صندوق، حضور ایشان را موجب افزایش انگیزه و روحیه تلاش کارکنان صندوق ارزیابی کرد و گفت: تمامی تلاشگران صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان با درک دقیق خواست و نگاه بانک به فعالیت‌های قرض‌الحسنه، همت واحد خود را برای دستیابی به این اهداف و ایفای مطلوب رسالت‌های اجتماعی گروه بانک پارسیان انجام می‌دهند.
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان سپس گزارش جامعی از عملکرد صندوق شامل وضعیت جذب و رشد منابع، نحوه مصرف منابع، گروه های هدف تسهیلاتی صندوق، نحوه بازاریابی و تبلیغ خدمات و محصولات و برنامه های در دست اجرای آن ارائه نمود.
خان محمدی- مدیر امور شعب تهران بانک پارسیان نیز در این دیدار گفت: ما کاملاً از جنبه های مختلف از تلاش صندوق برای تحقق اهدافش حمایت می‌کنیم و تمامی ساز و کارهای لازم برای پشتیبانی بهینه و موثر تر شعب از این فعالیت‌ها را فراهم خواهیم کرد.