تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۰ بهمن ماه، ۶۸۹ هزار و ۳۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به ترتیب رشد ۶۲ و ۲۶ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۰ بهمن ماه، ۶۸۹ هزار و ۳۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که به ترتیب رشد ۶۲ و ۲۶ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۱۸۳ هزار و ۲۳۱ تن انواع کالا به ارزش ۲۳ هزار و ۳۶۸ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۸۰ هزار و ۳۹۵ تن فولاد، یک هزار و ۶۰۰ تن مس، یک هزار تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۶ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۰ تن سرب و ۱۰۰ تن چدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۰۲ هزار و ۳۸۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۶ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۲۰۴ هزار و ۲۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴۳ هزار و ۹۶۴ تن قیر، ۶۵ هزار و ۸۹۹ تن مواد پلیمری، ۳۲ هزار و ۱۲۶ تن مواد شیمیایی، ۵۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، یک هزار و ۵۶۰ تن روغن پایه، ۵۰ تن آرگون و ۳۲۵ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۳ هزار و ۶۸۸ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.