تاپ خبر24: روز شنبه 18 آذرماه 1402 دومین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در طرح «8شنبه» توبانک برگزار و برندگان هفته دوم مشخص شدند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک گردشگری، در این مراسم که با حضور مسئولان بانک گردشگری و نهادهای نظارتی برگزار شد، برندگان هفته دوم مشخص شدند.در این قرعه‌کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری انجام شد، آقای محمد مقبلی برنده یک دستگاه Ps5 شد. همچنین آقایان نادر مرتضوی جمال و محسن اعتمادی برندگان ساعت هوشمند دومین قرعه‌کشی طرح «۸شنبه» توبانک شدند.
بر اساس این گزارش، خانم مرضیه ارجمند و آقایان مسعود عامری و رضا عباداللهی میرک برندگان اندروید باکس و آقای احسان بازوند و خانم‌ها نرجس هوشیاری، ساناز پوررشنو و سپیده خسروجردی برندگان جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی شدند.
در این طرح، هر هفته موجودی شخص در هفته گذشته (از بامداد شنبه تا پایان وقت روز جمعه) ‌و در ساعت ۰۰:۰۰ هر روز مبنای محاسبه امتیاز است. موجودی حساب هر شخص برای شرکت در قرعه‌کشی طرح «۸شنبه» باید‌ حداقل ۱۰۰ هزار تومان باشد و هر ۱۰۰۰ تومن دارای ۱ امتیاز است.
نکته ویژه این طرح آن است که امتیاز دریافتی در روزهای جمعه، به عنوان آخرین فرصت قرعه‌کشی، به میزان دو برابر محاسبه می‌‌شود. ضمنا امتیازات کسب شده در هر هفته، فقط در قرعه‌کشی شنبه همان هفته قابل استفاده است.
لازم به ذکر است، پس از پایان جوایز هفتگی، یک مراسم قرعه‌کشی بزرگ، مقارن با آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با محاسبه تمامی امتیازات کسب شده توسط مشتریان در طول دو ماه برگزار خواهد شد.
برای افتتاح حساب و شرکت در قرعه‌کشی هفتگی «۸شنبه» می‌توانید با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tobank.ir به راحتی «توبانک» را نصب و از آن خدمات گوناگون آن استفاده کنید.