تاپ خبر24: شاید باورتان نشود میز کوچکی که لیوانتان را روی آن گذاشته‌اید و به‌طور وایرلس گوشی همراهتان را نیز شارژ می‌کند، در واقع دستگاه تصفیه‌ی هوای خانه شماست!

ال‌جی برای نخستین بار دستگاه نوآورانه PuriCare Aero Furniture را در نمایشگاه IFA 2022 در برلین به معرض نمایش گذاشت. این محصول به لطف سیستم فیلتراسیون چندمرحله‌ای Aero Furniture، که ترکیبی از فیلتر Ultra-fine، فیلتر Dust Collector (از بین برنده گردوغبار) و فیلتر خوشبوکنننده‌ی ال‌جی است، کیفیت هوای داخل محیط را به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد.

فن‌آوری UVnano ال‌جی با حذف ۹۹٫۹۹% ویروس‌ها و باکتری‌های سطوح و اطراف پره‌های هواکش Aero Furniture به‌صورت ۳۶۰ درجه، هوای پاک‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. این دستگاه با حذف ذرات درشت‌تر ازجمله آلرژن‌هایی مانند گرد و خاک، به کاهش حساسیت‌های تنفسی نیز کمک می‌کند.

 

PuriCare Aero Furniture ابعاد نسبتاً کوچکی دارد و برای فضاهای کوچکی مانند اتاق خواب، اتاق مطالعه یا سوییت ایده‌آل است. این دستگاه تصفیه هوا دارای سه رنگبندی بوده و طراحی شیم و خاص آن با سلایق و دکوراسیون‌های مختلف هماهنگی دارد. به‌گفته‌ی ال‌جی، بعضی مدل‌های این دستگاه به‌صورت خاص و محدود به‌دست هنرمندان معروف کره‌ای، ازجمله نقاش معروف، کیم سون-وو، طراحی شده­است.

 

قسمت بالایی این دستگاه محل مناسبی برای قرار دادن لوازم خانه یا دکوری است. در قسمت زیرین  دستگاه دکمه‌ها‌ی روشن/خاموش، تنظیم نحوه به گردش درآوردن هوا و تنظیم نورپردازی تعبیه شده­است. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن ThinQ ال­جی، یکی از هشت رنگ مختلف نورپردازی را به سلیقه‌ی خود و مطابق با حال و هوای فضای محیط انتخاب کنند. روی لبه‌ی پیرامونی صفحه‌ی رویی، چندین نشانگر ریز قرار دارد که اتصال وای‌فای، کیفیت هوا، شدت جریان هوا و وضعیت به­روزرسانی را نشان می‌دهند.

علاوه بر آن، شرکت ال‌جی برای آسایش کاربران، شارژر توکار وایرلس را در صفحه‌ی رویی این دستگاه قرار داده که قابلیت شارژ تلفن‌های هوشمند و ایربادهای وایرلس را دارد.

خبر خوب برای دوستداران محیط زیست این است که اصل پایداری و سازگاری با محیط­زیست در طراحی این دستگاه مد نظر قرار گرفته شده و بخش‌هایی از این دستگاه از پلاستیک‌های بازیافتی که در لوازم و محصولات الکترونیکی قدیمی استفاده شده بودند ساخته شده است. بسته‌بندی این دستگاه نیز از مواد قابل بازیافت است و بدین ترتیب کاربران علاوه بر داشتن کالایی کاربردی، مدرن، زیبا و مفید برای سلامتی، دغدغه‌ای درباره‌ی محیط زیست نخواهند داشت.

علاوه بر طراحی مدرن این دستگاه، تصفیه هوای جدید ال‌جی با در نظر گرفتن اولویت‌های مختلف برای افراد مختلف، در صدد برآورده کردن نیازها و سلایق گوناگون کاربران خود است و راحتی و سلامتی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.