تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه هم اکنون سقف تسهیلات این بانک ۱۵میلیون تومان می باشدافزود:درصدد افزایش سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران هستیم که در این راستا در حال مذاکره با بانک مرکزی هستیم. “دکتر اسمائیل لله گانی”درنشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت :سقف تسهیلات قرض […]

تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه هم اکنون سقف تسهیلات این بانک ۱۵میلیون تومان می باشدافزود:درصدد افزایش سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران هستیم که در این راستا در حال مذاکره با بانک مرکزی هستیم.
“دکتر اسمائیل لله گانی”درنشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت :سقف تسهیلات قرض الحسنه از محل منابع بانک ۱۵میلیون تومان و از محل سپرده ویژه ۱۵۰میلیون تومان است که درصدد افزایش آن هستیم.
وی در مورد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه این بانک در سال جاری نیز گفت:در سال جاری در حوزه ازدواج ۱۰۰هزار پرونده تسهیلاتی معادل ۳۰۰هزار میلیارد ریال و در حوزه اشتغال ۵۰۰هزار فقره معادل ۴۰۲میلیارد ریال و در حوزه ودیعه مسکن ۳۴هزار فقره با رقمی بالغ بر ۱میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال پرداخت شده است.
لله گانی در خصوص پرداخت تسهیلات به دانش آموزان نیز گفت:تعداد زیادی از مدارس کشور دولتی هستند اما در این بین تعدادی از مدارس وجود دارد که به صورت غیرانتفاعی اداره می شود که برای تحصیل باید پول پرداخت نمایند که بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلاتی را برای تحصیل این دانش آموزان به اولیا پرداخت می نماید.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مورد معوقات بانکی این بانک نیز گفت:مطالبات معوق بانک قرض الحسنه مهر ایران زیر یک درصد می باشد.
وی همچنین در مورد بنگاه داری بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز گفت:بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون به بحث بنگاه داری وارد نشده است و درآینده نیز در این زمینه ورود نخواهد کردچرا که اساسنامه این بانک اجازه چنین کاری را نمی دهد.
لله گانی همچنین در مورد استقبال خیرین از طرح های این بانک نیز گفت:استقبال خیرین از طرح های این بانک نسبت به سال گذشته ۳۵درصد رشد داشته است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مورد طرح جدید این بانک نیز گفت:بانک قرض الحسنه مهر ایران سپرده گذاران را به سمت سرمایه گذاری در طرح های تولیدی و صنعتی سوق می دهد به طوری که سپرده گذار به عنوان عضو هیات مدیره آن طرح بوده و در سود و زیان آن شریک می باشد و در این بین بانک کارمزد مربوطه را دریافت و براین واحدها نظارت می کند.