تاپ خبر۲۴: طی یک سال گذشته «دنیای مجازی» به‌طور بی‌سابقه‌ای به بخشی مهم از واقعیت زندگی ما تبدیل‌شده است. جلسات کاری، کلاس‌ها، دیدارهای خانوادگی، جشن‌ها و حتی مراسم فارغ‌التحصیلی به ناگاه همگی مجازی شدند و امروزه کاملاً عادی به نظر می‌رسند. به گزارش تاپ خبر۲۴، حالا می‌توان به انسان‌های مجازی به‌عنوان نمونه‌ای خوبی از چگونگی […]

تاپ خبر۲۴: طی یک سال گذشته «دنیای مجازی» به‌طور بی‌سابقه‌ای به بخشی مهم از واقعیت زندگی ما تبدیل‌شده است. جلسات کاری، کلاس‌ها، دیدارهای خانوادگی، جشن‌ها و حتی مراسم فارغ‌التحصیلی به ناگاه همگی مجازی شدند و امروزه کاملاً عادی به نظر می‌رسند.

به گزارش تاپ خبر۲۴، حالا می‌توان به انسان‌های مجازی به‌عنوان نمونه‌ای خوبی از چگونگی ورود (XR)‌ یا ترکیب واقعیت و مجازی در زندگی روزمره دیجیتالی ما اشاره کرد؛ و به‌عنوان گام انقلابی بعدی در سیستم‌های هوش مصنوعی که در زمان گذشته تنها بر پایه تشخیص صدا بودند، انسان‌های مجازی عناصر «شخصی‌» را بیش‌ازپیش به تعاملات انسان-هوش‌مصنوعی وارد می‌کنند. ال‌جی به‌عنوان شرکتی که همیشه بی‌محابا وارد چالش‌های هوش مصنوعی می‌شود، تصمیم گرفت داوطلبانه از خدمات اینفلوئنسر مجازی اختصاصی خود، Reah Keem در CES 2021 بهره ببرد.

در کنفرانس خبری ال‌جی در اولین نمایشگاه تمام دیجیتال CES 2021 ارائه ظریف و طبیعی، شخصیت متمایز و جذاب Reah بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرارداد. برای اینکه بیشتر با این ستاره مجازی آشنا شوید و بدانید وی کیست، چگونه می‌اندیشد و برای آینده چه برنامه‌ای دارد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.