تاپ خبر۲۴: اجرای نمایش «آنکس که نیامده می‌داند» همراه با مراسم رونمایی از پوستر این نمایش با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و جمعی از علاقه‌‌مندان در تماشاخانه ماه آغاز شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، نمایش «آنکس که نیامده می‌داند» نوشته‌ زهره غلامی و با کارگردانی ملیکا رضی […]

تاپ خبر۲۴: اجرای نمایش «آنکس که نیامده می‌داند» همراه با مراسم رونمایی از پوستر این نمایش با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و جمعی از علاقه‌‌مندان در تماشاخانه ماه آغاز شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از حوزه هنری، نمایش «آنکس که نیامده می‌داند» نوشته‌ زهره غلامی و با کارگردانی ملیکا رضی روز گذشته، شانزدهم آذرماه اجرای خود را در تماشاخانه ماه حوزه هنری آغاز کرد.

پیش از آغاز اجرای این نمایش، دکتر رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سخنان کوتاهی گفت: نگاه ما در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری به تئاتر، ‌هنری اندیشمندانه است. تولید تئاتر برای ما اهمیت بسیاری دارد. در همین راستا نیز همواره از نمایش‌هایی که در راستای اهداف و رویکردهای ما در این نهاد بوده‌اند حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی افزود: نمایش «آنکس که نیامده می‌داند» به کارگردانی خانم رضی که پیش از این در جشنواره تئاتر شهر خوش درخشیده است، نیز در راستای همین رویکرد، در تماشاخانه ماه به صحنه می‌رود.

دکتر امینی در پایان، ضمن دعوت از تماشاگران برای تماشای دیگر نمایش‌های به صحنه رفته در تماشاخانه‌های حوزه هنری خاطرنشان‌کرد: کیفیت آثاری که به صحنه می‌روند در کنار توجه به مضامین مذهبی و اجتماعی همواره از اولویت‌های ما بوده است. نمایش‌های «آنکس که نیامده می‌داند» به کارگردانی خانم ملیکا رضی که امشب اجرای خود را آغاز می‌کند و «بچه‌های خاکستری» به کارگردانی خانم الهام چنانی که در تماشاخانه مهر به صحنه رفته است نیز از کیفیت و محتوای مناسبی برخوردارند و امیدوارم مورد استقبال تماشاگران قرار گیرند.

در ادامه این مراسم، دکتر امینی از پوستر نمایش نمایش «آنکس که نیامده می‌داند» رونمایی کرد.

نمایش «آنکس که نیامده می‌داند» با تم مذهبی به قصه‌ای از همسران امام رضا(ع) و امام جواد(ع) می‌پردازد. پرستو کرمی، صفورا کاظم‌پور و لیلا میرزایی بازیگران این نمایش هستند و آهنگ سازی آن به عهده‌ حمیدرضا بلورچی است.

شایان ذکر است نمایش «بچه‌های خاکستری» نوشته‌ امید نیاز و با کارگردانی الهام چنانی نیز از شب گذشته در تماشاخانه‌ مهر ساعت ۱۸:۳۰ اجرای خود را آغاز کرد.

همچنین نمایش «تشنگی مبارک» نوشته‌ کیاوش زارع‌طلب و با کارگردانی سیدمصطفی رضوی و کیاوش زارع‌طلب نیز با حمایت دفتر نمایش‌ بچه‌های مسجد به اجرای خود تا پایان هفته جاری در تماشاخانه‌ مهر- ساعت ۱۷:۳۰ ادامه خواهد داد.

گفتنی است، تماشاخانه‌های «مهر» و «ماه» در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نبش تقاطع حافظ واقع هستند.