تاپ خبر۲۴: بانک سرمایه با آغاز سال جاری طرح «حساب سپرده امید سرمایه» را با هدف بهر مندی مشتریان ارجمند از مزایای تسهیلاتی عملیاتی نمود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، مشتریان محترم در این طرح می توانند می توانند با افتتاح یک سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی از […]

تاپ خبر۲۴: بانک سرمایه با آغاز سال جاری طرح «حساب سپرده امید سرمایه» را با هدف بهر مندی مشتریان ارجمند از مزایای تسهیلاتی عملیاتی نمود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، مشتریان محترم در این طرح می توانند می توانند با افتتاح یک سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی از حق تقدم استفاده از تسهیلات به منظور تامین بخشی از هزینه های خرید کالای مصرفی بادوام و خودرو(تولید داخل) و یا تعمیرات مسکن استفاده نمایند.

بنا بر این گزارش، حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و شرکت در این طرح ۱۰۰ میلیون ریال می باشد که به ازای هر ۱۰۰ میلیون ریال در هر روز یک امتیاز تعلق می گیرد و دارندگان حساب پس از کسب ۹۰ امتیاز(سه ماه) مشمول استفاده از تسهیلات می گردند.

شایان ذکر است در این طرح سقف تسهیلات برای خرید خودروی داخلی ۲۰۰ میلیون ریال، خرید کالای مصرفی بادوام داخلی ۱۰۰ میلیون ریال و تعمیرات مسکن ۱۰۰ میلیون ریال می باشد.

گفتنی است حساب سپرده امید سرمایه گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی به شمار می آید.