تاپ خبر24:مدل‌های 2022 ال‌جی باکیفیت تصویر عالی، صفحه‌نمایش با سایزهای گوناگون و خدمات سبک زندگی هوشمند عرضه می‌شوند

ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز از پیشرفته‌ترین و چشمگیرترین مجموعه تلویزیون‌های OLED 2022 خود رونمایی کرد. انتظار می‌رود جدیدترین مدل‌های ال‌جی با فناوری‌های تصویری قدرتمند و سیستم‌عامل WebOS ارتقایافته‌ای که دارند و به لطف ویژگی‌ها و خدمات هوشمند بیشتری که ارائه می‌دهند، تجربه‌ی تماشا و تجربه کاربری تلویزیون را طوری تغییر دهند که تا پیش‌ازاین کسی تجربه نکرده است.

تلویزیون‌های LG OLED که برای ۹ سال پیاپی در صدر تلویزیون‌های ممتاز بازار جهانی بوده و برنده جایزه نوآوری CES برای هشت سال متوالی است، بخش تلویزیون‌های پرمیوم را طوری تغییر داده که همیشه به اولین انتخاب برای میلیون‌ها مصرف‌کننده در سراسر جهان تبدیل شود.

آنچه دیگران میخوانند :
تاریخ سازی مهدی طارمی در فوتبال جهان | طارمی در میان ۳ نامزد نهایی جایزه پوشکاش
حضور غیرمنتظره الناز حبیبی و لیندا کیانی در اکران مردمی «صحنه زنی» | تصاویر لو رفته از لیندا کیانی در کنار بازیگران
تیپ خفن کریسمسی محمدرضا گلزار | تصویر دیده نشده از بریز و به پاش محمدرضا گلزار | دلبری محمدرضا گلزار با درخت کریسمس برای مخاطبانش
یارانه نقدی ۳۶۰ هزار تومانی از راه رسید | زمان واریز یارانه نقدی تغییر کرد
دیسک کمر داری؟ به هیچ وجه جراحی نکن!!! «درمان فوری» با تیلاکس!
دیسک کمر داری؟ به هیچ وجه جراحی نکن!!! «درمان فوری» با تیلاکس!

پیکسل‌های خود نورده تلویزیون‌های OLED می‌توانند به‌صورت جداگانه روشن و خاموش شوند تا عمیق‌ترین رنگ سیاه، رنگ‌های فوق‌العاده طبیعی و کنتراست بی‌نهایت را ارائه دهند. پنل OLED بدون نور پس‌زمینه، دارای طراحی نازک‌تر و سبک‌تر از دیگر فناوری‌های صفحه‌نمایش موجود در بازار است و امکان ایجاد طراحی های بی‌سابقه‌ای مانند تلویزیون‌های خم شونده و رول شونده را فراهم می‌کند.

مدل‌های جدید سری G2 با پنل OLED پیشرفته ال‌جی در کلاسی خاص قرار دارند. مرحله‌ی بعدی تکامل پنل‌های LG OLED شامل فناوری OLED evo است که در هر دو سری G2 و سری منتخب C2 ارائه می‌شود. این پنل قادر است روشنایی بیشتری را برای تصاویر فوق‌العاده زنده و واقعی با وضوح و جزئیات شگفت‌انگیز ارائه کند.

استفاده از پردازنده هوشمند جدید α۹ نسل ۵ ال‌جی۲، فناوری Brightness BoosterTM این شرکت، تلویزیون‌های سری G2 را قادر می‌سازد تا روشنایی بیشتری را از طریق بهبود اتلاف گرما و الگوریتم پیشرفته‌تر ارائه دهند.۲۰۲۲-OLED-G2_97-inch_Product-01

سری LG G2 2022 شامل یک مدل جدید ۸۳ اینچی و اولین مدل ۹۷ اینچی OLED جهان است؛ که مکمل تلویزیون‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی موجود در این چرخه‌ی تولید به شمار می‌آیند. سری G2 ال‌جی با طراحی بهبودیافته‌ی Gallery Design هم‌تراز با دیوار عرضه می‌شوند.