تاپ خبر۲۴:مراسم امضای تفاهم‌نامه طرح تقسیط بدهی مودیان شهرداری تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در بانک شهر برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی باتک شهر، در این مراسم دکتر پورزرندی، کمک به شهرداری تهران را از وظایف بانک شهر برشمرد و اجرای این طرح را افتخار و […]

تاپ خبر۲۴:مراسم امضای تفاهم‌نامه طرح تقسیط بدهی مودیان شهرداری تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در بانک شهر برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی باتک شهر، در این مراسم دکتر پورزرندی، کمک به شهرداری تهران را از وظایف بانک شهر برشمرد و اجرای این طرح را افتخار و کار بزرگی برای بانک شهر و شهرداری تهران دانست.
مدیرعامل بانک شهر افزود: سه عامل مهم صحت، دقت و سرعت مهم‌ترین فاکتور برای اجرای این طرح می‌باشد، اظهار کرد: این طرح از سال‌های قبل دغدغه مدیریت شهری و شهردار تهران می‌باشد که تاکنون اجرا نشده بود و امیدواریم با درایت همکاران بانک شهر در اجرای صحیح این طرح سربلند باشیم.
در ادامه این مراسم، دکتر گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز ضمن تشکر از بانک شهر برای اجرای این طرح گفت: در صورت اجرای صحیح آن کمک زیادی به درآمدهای شهرداری تهران خواهد شد.
وی همچنین از زحمات و همکاری دکتر پورزرندی و همکاران بانک شهر به دلیل همراهی با شهرداری تهران در اجرای این طرح تشکر کرد.
لازم به ذکر است به منظور برچیده شدن وصول قسطی بدهی مودیان توسط ادارات درآمد شهرداری مناطق و به صفر رساندن استفاده از چک‌های شخصی در این زمینه که تبعات و مشکلات فراوانی را در برداشت، معاونت مالی و اقتصاد شهرداری تهران با همراهی بانک شهر عملیات تقسیط بدهی مودیان را از ادارات درآمد مناطق حذف و اعطای تسهیلات توسط بانک شهر را جایگزین کرد این طرح پس از نیمه شعبان و در شعب منتخب بانک شهر اجرا خواهد شد.
گفتنی است در این طرح در صورتی که مؤدی به صورت نقدی بدهی خود را پرداخت نماید از ۲۳درصد تخفیف برخوردار خواهد شد. به این ترتیب، بانک شهر کل بدهی مؤدی را در قالب تسهیلات به وی پرداخت کرده و سپس ۷۷درصد آن را به حساب شهرداری واریز می‌کند.