تاپ خبر۲۴ : بانک ملّی ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری تعداد ۳۱۲ مورد از املاک و شرکت های مازاد تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مدت مذکور تعداد ۱۲۴ مورد مزایده از سوی این بانک در راستای اجرای سیاست های خروج […]

تاپ خبر۲۴ : بانک ملّی ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری تعداد ۳۱۲ مورد از املاک و شرکت های مازاد تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، در مدت مذکور تعداد ۱۲۴ مورد مزایده از سوی این بانک در راستای اجرای سیاست های خروج از بنگاه داری بانک ها، برگزار شد که ۲۴۸ مورد از املاک بانک در این مزایده ها به فروش رسیده اند.

همچنین ۳۳ مورد از املاک از طریق مذاکره و ۳۱ مورد از طریق اقاله تعیین تکلیف شدند که ارزش ریالی این املاک در مجموع به بیش از سه هزار و ۴۳ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال می رسد.

لازم به ذکر است، با توجه به تأکیدات رئیس جمهور و ابلاغ قانون کاهش ۳۳ درصدی بنگاه داری سالانه بانک ها، همه بانک های دولتی کارگروه هایی را برای واگذاری و فروش شرکت ها و املاک مازاد تشکیل داده اند که بانک ملی ایران یکی از موفق ترین سازمان ها در فروش و واگذاری املاک مازاد و تملیکی بوده است.

همچنی طی سه سال ۹۴، ۹۵ و ۹۶ نیز تعداد ۶۶۱ مورد از املاک مازاد بانک از طریق۵۱۲ مزایده فروخته شده است که ارزش آن به پنج هزار و ۶۰۹ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال می رسد.