ویلیام چو همچنین در سخنرانی پایان سال خود از همهی کارکنان برای موفقیت در سال ۲۰۲۱ که شاهد تغییرات و رشد زیادی در میان چالشهای بازار جهانی بودند، قدردانی کرد.
ویلیام چو در این رابطه گفت: «ما هر آنچه باید انجام دهیم تا مدیریت سریعتر و شجاعت لازم برای اجرای راههای جدید بهمنظور برآورده کردن نیازهای محیط کاری در حال تغییر را داشته باشیم، انجام خواهیم داد. الجی همیشه محصولات باکیفیت تولید کرده و در آینده نیز چنین خواهد بود. در آینده، ما تأکید بیشتری بر تجربه کلی مشتری با مفهوم F.U.N خواهیم داشت؛ که به معنی اولین (First)، منحصربهفرد (Unique) و جدید (New) است. این سه ویژگی بهطور برجسته در تمام تجربیات مشتری در سال ۲۰۲۲ وجود خواهد داشت.»
آقای چو همچنین گفت: « نوآوریهای تجربه مشتری شامل فرصتهای بیشتر ارتباط با مشتریان بهمنظور پیشبینی دقیقتر و پاسخگویی بهتر به سبک زندگی جدید و روندهای بازار خواهد بود. »
آقای چو در ادامه بیان کرد: «ما این کار را بر اساس آنچه تاکنون ساختهایم و با تقویت و بهبود برنامهریزی برای آینده انجام خواهیم داد. تمرکز ما بر به حداکثر رساندن پتانسیل رشد کسبوکارهای موجود و مشاهده هر معامله از منظر تجربه مشتری خواهد بود.»
آقای چو همچنین به تحولات دیجیتالی در حال تکامل الجی نیز اشاره کرد و گفت «ابتکاری که دو سال پیش آغاز شد، در حال حاضر بخشی از تمام جنبههای تجارت الجی است که از برنامهریزی تا عملیات، افزایش کارایی و بهبود رقابت را شامل میشود. » مدیرعامل چو سخنرانی خود را با اشاره به تغییرات اساسی که قرار است در نحوه فعالیتهای الجی بهعنوان یک شرکت انجام شود، به پایان رساند.
او در پایان گفت: «برای موفقیت ما بسیار مهم است که روشی ارگانیک برای کاهش و حذف موانع و شکافها بین بخشها و واحدهای تجاری اتخاذ کنیم تا به کارمندان اجازه دهیم با آزادی بیشتری باهم ارتباط برقرار کنند و هماهنگتر شوند. به همین ترتیب، ما باید همکاری خود را با سایر سازمانها نیز افزایش دهیم و متوجه شویم که کجا میتوانیم قابلیتهای اصلی داخلی را توسعه دهیم.»
Thursday, 2 May , 2024