تاپ خبر۲۴:یادواره شهدای بانک صادرات ایران همزمان با افتتاح ساختمان مرکزی سرپرستی این بانک در استان مازندران با حضور خانواده‌های معظم شهداء و بیش از ۷۳ تن از فرزندان شاهد، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز بانک برگزار گردید .  در این مراسم معنوی که با حضور۷۳ تن از  پدران، مادران و فرزندان  شاهد، ایثارگران جانباز […]

تاپ خبر۲۴:یادواره شهدای بانک صادرات ایران همزمان با افتتاح ساختمان مرکزی سرپرستی این بانک در استان مازندران با حضور خانواده‌های معظم شهداء و بیش از ۷۳ تن از فرزندان شاهد، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز بانک برگزار گردید .

 در این مراسم معنوی که با حضور۷۳ تن از  پدران، مادران و فرزندان  شاهد، ایثارگران جانباز و آزادگان سرافراز بانک، سرداران شهید شاخص سپاه کربلا و همچنین جمعی از فرمانده‌هان ۸ سال دفاع مقدس برگزار گردید.

نوری مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان مازندران در سخنانی گفت: شهدا جوانمردانه در جنگ حضور پیدا کرده تا آرامش و امنیت را برای ملت به ارمغان بیاورند و همین شهدا بودند که از اسلام و ۱۵۰۰کیلومتر مرز ایران دفاع نمودند .

وی افزود: بانک صادرات مازندران دارای هزار و چهارصد نفر پرسنل می‌باشد که حدود ۵۲۰ نفر از کارکنان بانک از رزمندگان دفاع مقدس هستند که ۷۳ فرزند شهید و ۱۵۰ جانباز و هشت نفر از آزادگان در بانک صادرات مازندران مشغول فعالیت هستند.

در ادامه مراسم کهنسال مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: عزت و شرف، ناموس، امنیت، عظمت و اقتدار و توانمندی امروز جامعه به برکت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های دیروز رزمندگان و شهدا بوده است.

وی افزود: مادران، همسران، پدران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان استوانه های واقعی تاریخ بوده ودارای برکاتی هستند.

وی با اشاره به اینکه هنوزعظمت حضور شهیدان را درک نکرده­ایم تصریح کرد. اکنون در یادواره های شهدا حسرت می خوریم و دلمان برای شهدا و رشادت های آنان تنگ می شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان حاضر در مراسم به پاس فداکاری هایشان در دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.