تاپ خبر24:مجامع عمومی عادی سالیانه، عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجامع «عمومی عادی سالیانه»، «عمومی عادی به طور فوق العاده» و «عمومی فوق العاده» صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱، در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

براساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/١۲/۲۹، اتخاذ تصمیم درباره میزان سود تقسیمی، تعیین حسابرس و بازرس قانونی شرکت، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های مجامع شرکت و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت «مجمع عمومی عادی سالیانه» باشد، از موارد دستور جلسه ذکر شده است.

«مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده» همراه اول نیز از ساعت ۱۱ به تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره خواهد پرداخت.

همچنین «مجمع عمومی فوق العاده» این شرکت بورسی نیز از ساعت ۱۱:۳۰ به اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، می پردازد.

بنا بر اعلام این شرکت، با توجه به ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۴ سازمان بورس و اوراق بهادار، حضور سهامداران در مجمع با شرط رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدید و ارائه کارت واکسن امکانپذیر خواهد بود.

همراه اول به سهامداران خود توصیه کرده است تا نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این اپراتور به نشانی live.mci.ir اقدام کنند.