تاپ خبر24: اولین دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام سال 1402 بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدام این  بانک ، اولین دوره توجیهی بدو خدمت با حضور حدود ۳۵۰ نفر از همکاران جدید در مراکز آموزش  تهران و سراسرکشور در حال برگزاری است.

در مراسم افتتاح این دوره  محمود  شایان عضو هیات مدیره ، حسن کاظمی عضو  هیات عامل و معاون منابع انسانی و برخی از مدیران بانک حضور داشتند.

محمود شایان در این مراسم ضمن اشاره به برخی از تجربیات خدمتی خود،   شعار “حق با مشتری است”  و «اعتماد می ماند»  را به عنوان مهمترین شعار و خط مشی سازمان  مطرح کرد.

کاظمی معاون منابع انسانی بانک نیز ضمن تبریک و خوش آمد گویی به پذیرفته شدگان در رقابت فشرده ورود به بانک ملی ایران به  اهمیت جایگاه همکاران واحد صف  اشاره کرد و نقش آنها را در دستیابی به اهداف سازمان موثر خواند.

در پایان مراسم سوهانیان رئیس اداره کل آموزش نیز طی سخنانی از  بانک ملی ایران به عنوان یک سازمان اقتصادی و بازوی توانمند دولت در پیشبرد و آبادانی کشور یاد کرد  و فلسفه  ایجاد بانک ملی ایران را خدمت به مردم بر شمرد و خدمت به آحاد مردم و مشتریان را از وظایف ضروری تمامی کارکنان این  بانک عنوان کرد.

گفتنی  است دوره توجیهی بدو خدمت به مدت سه هفته در دو بخش علمی و عملی برگزار خواهد شد و در سرفصل های آموزشی مختلف نیاز های دانشی و شغلی به همکاران جدید آموزش داده می شود.

این دوره همزمان در استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، کرمان و یزد در سراسر کشور در حال برگزاری است و تا پایان آذر ماه از تمامی پذیرفته شدگان برای شرکت در دوره در این مراکز و سایر استان های معین دعوت به عمل  خواهد آمد.