تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت کلنگ یک مجتمع آموزشی و یک خوابگاه دانشجویی را با حضور استاندار سمنان در شهرستان سرخه به زمین زد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره و جمعی از مدیران […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت کلنگ یک مجتمع آموزشی و یک خوابگاه دانشجویی را با حضور استاندار سمنان در شهرستان سرخه به زمین زد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و همچنین استاندار سمنان، امام جمعه و فرماندار سرخه و جمعی از مدیران ادارات کل این شهرستان و نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، کلنگ یک مجتمع آموزشی دخترانه از پیش دبستان تا هنرستان و نیز خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی شهرستان سرخه- زادگاه رییس جمهوری- به زمین زده شد.
علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با بیان این نکته که همه ما مدیون خون شهداییم اظهار داشت: اگر امروز به راحتی به زندگی و فعالیت می پردازیم، به یمن رشادت ها و دلاوردمردی های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.
وی سال ۹۴ را سال خوبی برای بانک ملت خواند و افزود: موفقیت های پی در پی بانک در سال جاری زبانزد عام و خاص شده است و همه مسوولان عملکرد این بانک را مورد تحسین قرار داده اند.
مدیرعامل بانک ملت، همه این موفقیت ها را حاصل تلاش و درایت تک تک کارکنان این بانک خواند و یادآور شد: کارکنان بانک ملت در سال جاری شاهکار کردند.
وی تاکید کرد: این موفقیت ها به دستان توانای کارکنان بادانش، فهیم، کارآمد و خلاق بانک ملت در سراسر کشور به دست آمده است، کارکنانی که سرمایه های نظام اقتصادی کشور به حساب می آیند.
رستگار ادامه داد: بانک ملت در کنار اجرای پروژه های بزرگ، مسوولیت های اجتماعی خود را نیز فراموش نکرده و همواره در این زمینه پیشتاز بوده است که از جمله آنها می توان به احداث ۶۳ مدرسه در مناطق محروم کشور اشاره کرد که این کارها در سال های آینده هم ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: به همکاران خود در بانک ملت تاکید کرده ام در هر زمینه ای که می توان به مردم خدمت کرد بانک ملت باید در آن بخش پیشقدم باشد.
مدیرعامل بانک ملت به انعقاد تفاهمنامه با وزیر بهداشت برای احداث دو خوابگاه دانشجویی یکی در سرخه و دیگری در یک شهر دیگر اشاره کرد و گفت: ۱۳ خانه بهداشت هم در نقاط محروم کشور احداث خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که مجتمع آموزشی دخترانه سرخه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از سوی بانک ملت ساخته خواهد شد، اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۸ هزار متر مربع و با امکانات کامل احداث خواهد شد.
رستگار افزود: این پروژه از بزرگ ترین پروژه های آموزشی کشور و جزو چهار پروژه آموزشی بزرگ کشور است و در جشنواره مدارس ایرانی، به عنوان پروژه ممتاز و برتر آموزشی معرفی شده است.
وی افزود: در این مجتمع آموزشی، از دوره پیش دبستان تا دوره دبیرستان پیش بینی شده است و در سطح کشور بی نظیر خواهد بود.
رستگار اضافه کرد: بانک ملت در پی ساخت مدارس مدرنی است که در کشور زبانزد باشد.
وی همچنین درباره خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی اظهار داشت: این خوابگاه گرچه در شهرستان سرخه احداث خواهد شد اما متعلق به همه فرزندان این مرز و بوم در سراسر ایران است و بودجه ای بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال برای آن اختصاص یافته است.
رستگار با بیان این نکته که این خوابگاه از نظر معماری در سطح عالی قرار خواهد داشت، تصریح کرد: شخصا بر ساخت این پروژه نظارت مستمر و مداوم خواهم داشت تا هم از لحاظ مالی خللی در پیشرفت پروژه ایجاد نشود و هم در کوتاه ترین زمان ممکن احداث شود و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.
وی نقشه مناسب و تجهیزات مدرن و کامل را از ویژگی سازه های بانک ملت خواند و گفت: این مدارس و خوابگاه ها، هدیه ای کوچک از سوی کارکنان بانک ملت به مردم شریف ایران است که امیدواریم مورد قبول قرار بگیرد.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که افتخاری بالاتر از خدمت به مردم شریف ایران وجود ندارد، اظهار داشت: بانک ملت با تمام وجود خود را وقف ملت ایران کرده است.
دکتر محمدرضا خباز، استاندار سمنان نیز در سخنانی از بانک ملت به دلیل مشارکت فعال در امور خیر به ویژه مدرسه سازی قدردانی کرد.
وی با بیان این نکته که نباید فقط به اعتبارات دولتی دل ببندیم، تاکید کرد: سرمایه گذاری، تنها راه ایجاد اشتغال است بنابراین باید از سرمایه گذاران داخلی حمایت کرد و آنان را محترم شمرد و با آغوشی باز از آنان استقبال کرد.
استاندار سمنان به فضای مناسب سیاسی اقتصادی کشور پس از اجرایی شدن برجام، اشاره کرد و گفت: هم اکنون سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در کشور صف کشیده اند که باید به خوبی راه را برای فعالیت آنان فراهم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه شهرستان سرخه هم از مدیرعامل بانک ملت به دلیل ایفای مسوولیت های اجتماعی سپاسگزاری و اظهار امیدواری کرد که کلنگ زنی این دو پروژه، منشاء تحولات بزرگی برای این شهرستان باشد.
رضا کرمی، فرماندار سرخه هم گفت: همت مدیرعامل پرتلاش و زحمتکش بانک ملت در کلنگ زنی این دو پروژه فرهنگی و آموزشی در شهرستان سرخه، شایسته و قابل ستایش است.
وی تاکید کرد: بی تردید، ساخت مجتمع آموزشی و خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی، باعث رشد و توسعه این شهرستان خواهد شد.
دکتر شادنوش، رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در سخنانی با اظهار خرسندی از این که بانک ملت گام های بزرگی را در راستای خدمت به مردم برداشته است، گفت: برای ساخت خوابگاه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی که به همت بانک ملت صورت خواهد گرفت، ۸ ماه زمان پیش بینی شده است.
وی پیش بینی کرد که با ساخت این خوابگاه و به تبع آن استقبال دانشجویان از دانشکده پیراپزشکی، آینده درخشانی در انتظار شهرستان سرخه خواهد بود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با قدردانی از حمایت های بی دریغ بانک ملت از حوزه سلامت، تاکید کرد: خوشبختانه در این حوزه، همکاری خوبی با بانک ملت وجود دارد و دانشگاه های علوم پزشکی هم تاکنون خدمات خوبی از این بانک دریافت کرده اند.
در این مراسم، با حضور استاندارسمنان، امام جمعه و فرماندار سرخه و جمعی از مسوولان عالی رتبه استان همچنین و رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مدیرعامل بانک ملت تجلیل شد.