تاپ خبر۲۴: روابط عمومی بانک مسکن تندیس برگزیده بخش پژوهش ارتباطی نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را بر اساس رای هیات داوران کسب کرد. در”نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی” که از ۲۹‌ام مهر تا اول آبان ماه ۹۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما و با عنوان روابط عمومی […]

تاپ خبر۲۴: روابط عمومی بانک مسکن تندیس برگزیده بخش پژوهش ارتباطی نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی را بر اساس رای هیات داوران کسب کرد.

در”نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی” که از ۲۹‌ام مهر تا اول آبان ماه ۹۲ در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما و با عنوان روابط عمومی هوشمند؛ راهبردها، شیوه‌ها، ابزارها و با موضوع امید، تدبیر، عقلانیت و هوشمندی برگزار شد، روابط عمومی بانک مسکن در بخش “پژوهش ارتباطی”برتر و موفق به دریافت تندیس شد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره علاوه بر ارائه ۱۲ مقاله علمی، متخصصان روابط عمومی درخصوص مبانی هوشمندسازی روابط عمومی و چشم اندازها، شاخص های روابط عمومی هوشمند، چالش ها و چشم اندازها، جایگاه عقلانیت و هوشمندی در روابط عمومی، روابط عمومی و سپهر اطلاعاتی و بسیاری از مباحث مرتبط با روابط عمومی به سخنرانی پرداختند.