تاپ خبر۲۴: معاون اداره مالی موسسات پژوهشی آستان قدس، گفت: با وجود این‌که این بانک تاکنون تجربه حضور در چنین نمایشگاهی را نداشته، اما بسیار خوب در عرصه خدمت‌رسانی به مردم حاضر شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، حسین آرام معاون اداره مالی موسسات پژوهشی آستان قدس، با […]

تاپ خبر۲۴: معاون اداره مالی موسسات پژوهشی آستان قدس، گفت: با وجود این‌که این بانک تاکنون تجربه حضور در چنین نمایشگاهی را نداشته، اما بسیار خوب در عرصه خدمت‌رسانی به مردم حاضر شده است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، حسین آرام معاون اداره مالی موسسات پژوهشی آستان قدس، با تاکید بر این‌که اقدام شهرداری در ایجاد مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب بسیار ارزنده بوده است، گفت: احداث این مجموعه با زیرساختی بسیار عالی موجب افتخار ملی شده است.

معاون اداره مالی موسسات پژوهشی آستان قدس، افزود: مفتخر هستیم که چنین مجموعه ای در کشور ساخته شده است و پیشنهاد ما این است که برای حضور ناشران خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز سالن ویژه ای از سوی شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شود، زیرا این اقدام می تواند در سطح بین المللی برای ارتقای وجه ایران بهتر باشد.

وی با تاکید بر این‌که عدم نام‌گذاری سالن های نمایشگاه کتاب یکی از ضعف‌های این مجموعه است، تصریح کرد: انتظار می‌رود برای سال های آتی با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب در راستای اهداف فرهنگی صورت می گیرد، اسامی حکیمان و بزرگان ایرانی برای نام گذاری سالن ها برگزیده شود.

آرام، با اشاره به روند مثبت ارایه خدمات بانکی از سوی بانک شهر، گفت: با وجود این‌که این بانک تاکنون تجربه حضور در چنین نمایشگاه هایی را نداشته، اما بسیار خوب در عرصه خدمت رسانی به مردم حاضر شده است.

معاون اداره مالی موسسات پژوهشی آستان قدس، افزود: خدمات ارایه شده از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب قابلیت رقابت با بهترین بانک‌ ها را دارد.