تاپ خبر۲۴ : عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملّی ایران در راس هیاتی از مسئولان بانک ضمن حضور در شعبه ملت بانک با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملّی ایران، مسعود خاتونی به […]

تاپ خبر۲۴ : عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملّی ایران در راس هیاتی از مسئولان بانک ضمن حضور در شعبه ملت بانک با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملّی ایران، مسعود خاتونی به همراه معقول رئیس اداره کل حراست بانک، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد و یحیی حبیبی رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران از دوایر و بخش های مختلف این شعبه بازدید و همچنین مسائل، وضعیت و عملکرد شبکه انفورماتیک و خدمات نوین شعبه را نیز بررسی و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

وی در این بازدید گفت: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب این شعبه، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز تعامل، جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری برای بانک باشد.

خاتونی در این بازدید بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت و توسعه بانکداری الکترونیک در شعبه تاکید کرد .

امیر خسرو نماینده کار رئیس شعبه ملت نیز در این دیدار، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.