تاپ خبر۲۴: جمعی از اعضای شورای نگهبان، امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران که محل چاپ تعرفه های انتخابات است، بازدید کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید، دکتر سوادکوهی و دکتر موسوی دو عضو حقوق دان، دکتر نیلچی […]

تاپ خبر۲۴: جمعی از اعضای شورای نگهبان، امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران که محل چاپ تعرفه های انتخابات است، بازدید کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این بازدید، دکتر سوادکوهی و دکتر موسوی دو عضو حقوق دان، دکتر نیلچی مدیر کل انتخابات، شیرمحمدی مدیر کل روابط عمومی و چند تن از مسئولان و کارشناسان شورای نگهبان حضور داشتند.
دکتر رضا منصوری مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در این دیدار گزارش مختصری از قابلیت ها و توانمندی های تولیدی شرکت در حوزه چاپ اوراق بهادار، اسناد امنیتی و کارت های هوشمند اعتباری و شناسایی ارائه کرد.

حاضران همچنین پیرامون تولید تعرفه های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مولفه های امنیتی به کار رفته در برگه های اخذ رای و نحوه نظارت و کنترل فرایند تولید آنها بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه این جلسه، دکتر موسوی عضو حقوق دان شورای نگهبان با اشاره به انجام فعالیت های فراوان در خصوص آماده سازی تعرفه انتخابات و نظارت پیوسته نهادهای مسئول بر این روند، اطلاع رسانی دقیق در خصوص مولفه های امنیتی تعرفه انتخابات به عموم مردم را خواستار شد تا از این طریق اطمینان لازم درباره نظارت بر برگزاری انتخابات ایجاد شود.

دکتر سوادکوهی، دیگر عضو حقوق دان شورای نگهبان نیز با اشاره به انجام فعالیت های گسترده در شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران و تنوع تولیدات این شرکت، بر اهمیت نظارت دقیق دستگاه های حاکمیتی در جهت انجام پروژه های بزرگ ملی مانند برگزاری انتخابات تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران نیز در پایان این دیدار ضمن تشکر از شورای نگهبان قانون اساسی و ناظرین آن در مدت تولید و آماده سازی برگه های اخذ رای، اطمینان داد که همه فرایند طراحی، چاپ و آماده سازی برگه های اخذ رای با دقت بسیار بالا و تحت تدابیر خاص امنیتی انجام شده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که روز جمعه، شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باشیم.