تاپ خبر۲۴: ایسوس بزرگترین تولید کننده قطعات جهان و مهمترین شریک تجاری اینتل، آخرین مادربوردهای سری ایستگاه کاری (Workstation) و جدیدترین کیس های سری Workstation تحت پلتفرم Mehlow را معرفی کرد. این پلتفرم با افزایش راندمان ۵۰ درصدی در پردازش های نیازمند به پردازنده را در حالت multi-thread نسبت به پلتفرم قبلی معرفی شده است. […]

تاپ خبر۲۴: ایسوس بزرگترین تولید کننده قطعات جهان و مهمترین شریک تجاری اینتل، آخرین مادربوردهای سری ایستگاه کاری (Workstation) و جدیدترین کیس های سری Workstation تحت پلتفرم Mehlow را معرفی کرد.

این پلتفرم با افزایش راندمان ۵۰ درصدی در پردازش های نیازمند به پردازنده را در حالت multi-thread نسبت به پلتفرم قبلی معرفی شده است. پلتفرم Mehlow از آخرین پردازنده های سری Xeon® E (Coffee Lake-S) به منظور بهبود عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط بهینه شده و برای مصارفی نظیر رندرنیگ ۴Kو یا تولید محتوا پشتیبانی می کند.

مادربوردهای سری ایستگاه کاریWS C246 PRO و WS C246M PRO

مادربورد WS C246 PRO از چهار اسلات PCIe® ۳٫۰ x16 به منظور پشتیبانی از پردازنده های گرافیکی حرفه ای یا کارت شبکه و RAID controller های رده بالا بهره می برد. همچنین رابط دوگانه M.2 نیز بالاترین میزان انتقال داده از درایوهای پرسرعت SSD را این مادربورد در دسترس قرار داده است. البته تمامی مادربوردهای سری ایستگاه کاری ایسوس با دو پورت شبکه LAN عرضه می شوند که مدل های جدید نیز شامل این ویژگی سخت افزاری خواهد بود.

در ادامه مادربورد WS C246 Pro، مادربورد WS C246M Pro نیز با ابعاد Micro-ATX در دسترس است که قدرتی کامل از کارایی را در فرم فاکتوری کوچک برای کاربران به همراه دارد. هر دو مادربورد با طراحی بهینه برای نصب در Rack ساخته شده تا در هنگام استفاده بهترین عملکرد، خنک سازی کارامد و پایداری را برای سناریو های مختلف کاربری تضمین کند. WS C246M PRO از یک اسلات M.2 با پشتیبانی ذاتی از NVMe استفاده می کند و می تواند تا ۳۲گیگابیت بر ثانیه اطلاعات را انتقال دهد. این مقدار ۵٫۳ برابر سریع تر از SSD های رایج است.

کیس های ایستگاه کاری E500 G5 و E500 G5 SFF

ورک استیشن های E500 G5 و E500 G5 SFFبا هر دو سایز استاندارد Tower و فرم فاکتور کوچک عرضه شده اند و از پردازنده های سری Intel Xeon E2100 و پلتفرم Mehlow بهره می برند. هر دو مدل با پردازنده های حرفه ای گرافیکی Nvidia Quadro و AMD Radeon Pro کاملاً سازگار بوده و دارای گواهی سازگاری کامل نرم افزاری (ISV) از شرکت های معتبری مانند Adobe، Autodesk و SolidWorks است.

مدیریت کامل با ASUS Control Center

محصولات جدیدی که با پلتفرم Mehlow عرضه شده اند با نرم افزار ASUS Control Center (ACC) روانه بازار می شوند تا مدیریت و بهره وری منابع را به صورت متمرکز و هوشمند برای کسب و کار در دسترس مدیران IT قرار می دهد. محصولات جدید سری ایستگاه کاری نیز به زودی به صورت رسمی همزمان با عرضه جهانی در کشور در دسترس خواهد بود.