تاپ خبر24: تفاهم‌نامه فی‌مابین بانک گردشگری و کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در ساختمان بانک گردشگری امضا شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک گردشگری، روز یکشنبه اول بهمن‌ماه ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه فی‌مابین بانک گردشگری و کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدرضا فهمی مدیرعامل بانک گردشگری، حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری، احمد حیدری مدیر کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران ستادی بانک گردشگری و اعضای هیات مدیره کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در ساختمان بانک گردشگری برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا فهمی مدیرعامل بانک گردشگری، با اشاره به این تفاهم‌نامه فی‌مابین با کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشی از فعالیت‌های فرهنگی بانک گردشگری در این مسیر است که عامه‌پسند و امر ممدوحی باشد. بانک گردشگری همیشه وارد فعالیت‌هایی شده که دیگران به آن ورود نمی‌کنند و امیدواریم بتوانیم علاوه بر حمایت‌های مالی، خدمات معنوی و با نیت الهی نیز ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک گردشگری با بیان این مطلب که مجموعه بانک برگزاری این نشست را به فال نیک می‌گیرید، تصریح کرد: بانک گردشگری و کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد می‌توانند یک هم‌افزایی در کنار یکدیگر داشته باشند. استفاده از نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند کمک کند اثرات مثبتی در نظام بانکی کشور گذاشته شود.

فهمی با اشاره به این مساله که بانک گردشگری جز بانک‌های به‌روز کشور با زیرساخت‌های نو است، گفت: خدماتی که امروز در شعب بانک گردشگری یا توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری، ارائه کردیم بیشترین خدماتی است که یک شعبه مجازی در شبکه بانکی کشور ارائه می‌کند.

مدیرعامل بانک گردشگری در پایان صحبت‌های خود گفت: بانک گردشگری بانک چابکی است و امیدواریم با این تفاهم‌نامه بتوانیم مطالبات و نیازهای کانون فارغ‌تاتحصیلان را برطرف کنیم.

در بخشی از این نشست، احمد حیدری مدیرعامل کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد گفت: کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی شبکه بسیار گسترده‌ای در کشور است. اولین تفاهم‌نامه کانون به دلیل ظرفیت‌های بانک گردشگری با این بانک منعقد شده است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور شرایط کشور را بهبود دهیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم این تفاهم‌نامه فرصت همکاری زیادی را بین کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد و بانک گردشگری به وجود آورد.

گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم‌نامه فی‌مابین بانک گردشگری و کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد امضا شد.