تاپ خبر24:با امضای تفاهمنامه‌ای بین شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات (هتل‌های فرودگاهی) و انجمن بهبود و توسعه سطح سلامت روانی کشور(NA)، مقرر شد از این پس گردهمایی‌های انجمن مذکور در هتل فرودگاهی برگزار شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات در خصوص امضای تفاهمنامه مذکور گفت: این تفاهمنامه همکاری به منظور توسعه سطح سلامت کشور امضا شده که بر اساس آن، جلسات انجمن ” NA ” به همراه اقامت‌های آخر هفته با برگزاری همایش‌های شاد در هتل‌های فرودگاهی برگزار می‌شود.
سمانه یوسفی افزود: از آنجا که شرکت آریا زیگورات خود را عضو کوچکی از خانواده بزرگ ایران می داند، این رسالت را بر اساس سیاست های کلان گروه مالی گردشگری در راستای مسئولیت های اجتماعی خود آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه تلاش برای افزایش سطح سلامت روانی کشور یک وظیفه همگانی است، ادامه داد: ما نیز سعی داریم خودمان را جزیی از اعضای انجمن ” NA” بدانیم و بتوانیم با ارائه خدمات شایان و مقرون به صرفه، محیطی امن به دور از هر گونه هیاهوی شهری و البته با حفظ کامل همه اصول، زمینه سفری کوتاه به تهران را در هتل های فرودگاهی برای آنان فراهم کنیم.
یوسفی اظهار امیدواری کرد در آینده نه چندان دور با کمک رسانی به انجمن مذکور شاهد اتفاق ویژه ای در کشور باشیم و به بهبود سطح سلامت روانی بیماران انجمن کمک کنیم.
شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) از زیرمجموعه های گروه مالی گردشگری است.