تاپ خبر24: قرارداد همکاری مشترک دو جانبه بین بانک ملی ایران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضا رسید.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، این تفاهمنامه همکاری که به امضای دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران و حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و جمعی از مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسید، ضمن گسترش تعاملات، ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل و ارائه خدمات بانکی، زمینه توسعه و افزایش خدمات را به احاد مردم امکان پذیر کرد.

حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ و خوشنام در کشور یاد کرد و اظهار داشت:  بانک ملی ایران به عنوان یک بانک خوشنام و بزرگ در کشور خدمات متمایز و شایسته ای را به آحاد جامعه ارائه می دهد.

وی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از فعالیت ها  و وضعیت سازمان پرداخت و  نیازها و انتظارات خود را جهت توسعه خدمات و فعالیت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، با  مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح کرد.

در ادامه این مراسم دکتر نجارزاده مدیر عامل بانک  با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود بانک ملی ایران در حوزه ریالی و ارزی، برای هرگونه اقدام در راستای توسعه خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز اعلام آمادگی کرد و اظهارداشت: علاقمندیم یک سبد متنوع، جامع و کامل از محصولات و خدمات مالی برای توسعه طرح های این سازمان ارائه دهیم.

وی با اشاره به این که این تفاهمنامه موجب افزایش اثربخشی روابط متقابل و منشاء خیر و برکت خواهد بود، گفت: هر دو سازمان ارائه دهنده خدمات گسترده به آحاد جامعه در حوزه های مختلف هستند و انعقاد این تفاهمنامه فصل جدیدی، در ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد به مردم توسط هر دو سازمان خواهد بود.