رویداد webOS Partner Summit 2023 که اولین رویداد در نوع خود بود فضای کاملی را برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه جدید شرکت ال‌جی و ارزش بالای اکوسیستم در حال گسترش و تکامل پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند webOS با شرکای جهانی مورد اعتماد خود فراهم کرد. از آغاز استفاده از webOS بر روی تلویزیون‌های هوشمند در سال […]

رویداد webOS Partner Summit 2023 که اولین رویداد در نوع خود بود فضای کاملی را برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه جدید شرکت ال‌جی و ارزش بالای اکوسیستم در حال گسترش و تکامل پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند webOS با شرکای جهانی مورد اعتماد خود فراهم کرد.

از آغاز استفاده از webOS بر روی تلویزیون‌های هوشمند در سال ۲۰۱۴، این پلتفرم با استقبالی عالی جزو یکی از‌ گسترده‌ترین پلتفرم‌های جهانی مورد استفاده در تلویزیون‌های هوشمند بوده است. پلتفرم webOS علاوه بر استفاده توسط بیش از ۲۰۰ میلیون تلویزیون ال‌جی در سطح جهان، از چندین برند تلویزیونی شخص ثالث نیز در بازارهای مختلف پشتیبانی می‌کند. ال‌جی قصد دارد webOS را در تعداد بیشتری از شرکت‌های تلویزیونی شخص ثالث گسترش داده و این پلتفرم را به سایر دسته‌بندی‌های محصولات نیز توسعه دهد. ال‌جی انتظار دارد ظرف سه سال آینده بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه از webOS استفاده کنند.

ال‌جی برای فراهم کردن دسترسی و کاربری آسان بی‌نظیر و گسترده اکوسیستم webOS برای مجموعه بیشتری از مخاطبین، از پلتفرم webOS خود در مجموعه‌ای از دسته‌بندی‌های دیگر محصولات شامل پروژکتورها، ساینیج‌ها و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی داخل خودرویی استفاده کرده است.

به علاوه، تعداد شرکاء از برندهای شخص ثالث که از webOS Hub و راه‌کار webOS استقبال می‌کنند رشد پایداری داشته و طی دو سال گذشته از تنها ۲۰ برند به بیش از ۳۰۰ برند افزایش یافته است. در طول این مدت webOS Hub با  گسترش تنوع محتواهای تحت پوشش به طور معناداری ارتقاء یافته و گیمینگ در فضای Cloud، خدمات OTT و ویژگی‌های جدیدی برای بهبود تجربه کاربری و دسترسی‌پذیری آسان را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، برخی از برندهای شریک ال‌جی از تلویزیون‌های OLED خودشان که از webOS Hub استفاده می‌کنند رونمایی کرده‌اند.

پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS پیوسته در حال تکامل است و با ارتقاء یکپارچه از خدمات جدیدی پشتیبانی می‌کند که بر اساس درک عمیق ال‌جی از مشتریان اصلاحات مداومی را در طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) ایجاد می‌کند. ال‌جی برای ایجاد امکان لذت بردن تعداد هر چه بیشتری از کاربران از جدیدترین نسخه webOS بر روی تلویزیون‌های خانگی خود برای به‌روزرسانی‌ و ارتقاء سیستم عامل تلویزیون‌ها از طریق به‌روزرسانی‌های پلتفرم حتی برای مدل‌های قدیمی‌تر تلویزیون‌ها پشتیبانی یکپارچه‌ای را فراهم می‌کند.

ال‌جی به عنوان بخشی از استراتژی خود برای گسترش اکوسیستم پلتفرم webOS در سال ۲۰۲۱ اکثریت سهام Alphonso، شرکت متخصص در تجزیه و تحلیل داده‌های تبلیغاتی و محتوای ایالات متحده را خریداری کرد. Alphonso در سال گذشته زیرمجموعه‌هایی را نیز در انگلستان و یونان تأسیس نموده که به رشد جهانی خدمات محتوای این شرکت شتاب بیشتری خواهد بخشید.